چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳

در چهاردهمین دوره جشنواره؛

معرفی سه گروه نمایشی در اختتامیه جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد

تئاتر مردمی بچه های مسجد

سینماپرس: چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد با معرفی سه گروه نمایشی برتر و اهدای جایزه فرج‌الله سلحشور به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش سینماپرس، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد با معرفی سه گروه نمایشی برتر، اهدای جایزه فرج الله سلحشور و جایزه ویژه از نگاه مردم به کار خود پایان خواهد داد.

اختتامیه جشنواره بچه های مسجد پنج شنبه، ۱۴ آذر ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در مسجدالنبی شهر قزوین برگزار می شود. این جشنواره به همت حوزه هنری استان قزوین و موسسه سپهر سوره هنر با  همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شده و میزبان ۱۵ گروه نمایشی از استان‌های مختلف کشور است.

اهدای سه جایزه به سه گروه برگزیده، جایزه فرج الله سلحشور، سخنرانی محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری و حجت الاسلام دکتر ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، تجلیل از دو هنرمند پیشکسوت از بخش های اختتامیه این رویداد هنرهای نمایشی است. همچنین مردم نیز به اجرای برتر از نگاه خود در این جشنواره نیز جایزه ای را اهدا خواهند کرد.

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی از تصمیم این مرکز برای برگزاری عمده رویدادهای نمایشی در استان هایی غیر از تهران خبر داد و گفت: همراهی حوزه هنری با کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور باعث هم افزایی و بازدهی بیشتر جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد شده است.

این هنرمند بیان کرد: دوستان ما در هیئت انتخاب هم همه تلاششان را به کار گرفته اند که بهترین آثار از بین ۱۱۶ اثر وارد جشنواره شود. به نظرم اجراهای امسال خلاقانه تر و با کیفیت از سال گذشته است. با زنده کردن تئاتر مساجد هم زمینه ای برای تربیت نسل جدید از هنرمندان آماده میکنیم و هم تئاتر را در محیطی به نام مسجد بین آحاد جامعه که بعضا مخاطب حرفه ای تئاتر هم نیستند، می بریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.