چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

معرفی بدترین فیلم‌ها در یک دهه اخیر؛

کدام اثر برنده تمشک طلایی شد؟

تمشک طلایی

سینماپرس: منتقد هالیوود ریپورتر لیستی از بدترین فیلم‌های یک دهه اخیر را منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، یکی از منتقدان هالیوود با انتشار لیستی بدترین فیلم‌های دهه اخیر را معرفی کرد.

منتقد دیگر این سایت نیز پیش از این لیستی از بهترین فیلم‌هایی که در ۱۰ سال اخیر اکران شده اند را منتشر کرده بود. او معتقد است اگرچه انتخاب بهترین فیلم‌ها سخت است، اما در دهه اخیر به غیر از دهه ۳۰ و هفتاد انتخاب‌ها بسیار محدود هستند.

او در ادامه برای معرفی فیلم‌های بد امسال نوشت: به نظر می‌رسد نوشتن نام‌های بی پایان دنباله ها، فیلم‌های دوباره ساخته شده افتضاح بی نتیجه است.   به نظر میرسد که فیلم‌های «تبدیل شوندگان» و فیلم‌هایی با نقش آفرینی جرارد باتلر، نیکلاس کیج، آدام سندلر و جان تراولتا را در این لیست بیاوریم.

لیست زیر به ترتیب الفبای انگلیسی مرتب شده است. اگر یکی از فیلم‌هایی که شما متنفرید در این لیست نیست، یا فیلم مورد علاقه شما در آن قرار دارد بدانید و آگاه باشید که برای هر فیلمی که در این لیست معرفی شده حداقل پنجاه فیلم دیگر حضور دارند تا به راحتی جای این فیلم‌ها را پر کنند.

بدترین فیلم‌های دهه اخیر

آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام «Abraham Lincoln: Vampire Hunter»

این فیلم شبیه یک مجموعه سینمایی نیست و ستاره مشهوری ندارد اما اقتباسی از رمان پرفروشی به همین نام ساخته شده است. این فیلم در مورد آبراهام لینکلن، رئیس جمهور آمریکاست که در بچگی و زمانی که دور از سیاست است، مادرش توسط یک خون آشام کشته می‌شود و حالا او میخواهد از این خون آشام انتقام بگیرد. در همین سال (۲۰۱۲) فیلمی دیگر با عنوان لینکلن با بازی دنی دی لوئیس منتشر شده بود.

بدترین فیلم‌های دهه اخیر

فیلم‌های آدام سندلر

اگرچه او امسال برای فیلم سینمایی «الماس‌های نخراشیده» مدعی جوایز بسیاری است، اما سال‌های گذشته با فیلم سینمایی «فقط با آن کنار بیا»، «جک و جیل»، «او پسر من است»، «پینه دوز» و «پیکسل» کارنامه نا مناسب و شکست خورده‌ای را برای خود رقم زده است.

بدترین فیلم‌های دهه اخیر

گاوچران‌ها و بیگانگان «Cowboys and Aliens»

از آنجا که شان کانری هم در فیلم سینمایی زادوز نقش آ، رینی بازی کرده بود اما با شکست مواجه شد، بازیگر دیگر جیمزباند (دنیل کرگ) هم در فیلم سینمایی احمقانه در ژانر وسترن علمی تخیلی بازی کرده است که روی کارنامه هریسون فورد، و جان فاورو (کارگردان فیلم) تاثیر زیادی گذاشته است. با وجود اینکه ین فیلم فروش ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه داخلی داشت، بودجه زیاد، این فیلم را به یک شکست کامل تبدیل کرد.

بدترین فیلم‌های دهه اخیر

فیلم شکلک «The Emoji Movie»

از میان انیمیشن‌ها نیز یک نامزد برای بدترین‌ها حضور دارد. این انیمیشن در سی و هشتمین جوایز تمشک طلایی که به بدترین‌های سینمای جهان داده می‌شود جایزه بدترین فیلم، بدترین زوج بازیگری و بدترین فیلمنامه را دریافت کرد. داستان انیمیشن از این قرار است که یک شکلک یا به اصطلاح یک ایموجی در دنیایی که داخل تلفن همراه است بر خلاف بقیه می‌تواند هر شکلکی داشته باشد.

بدترین فیلم‌های دهه اخیر

سه گانه هزارپای انسانی «The Human Centipede' Trilogy»

ظاهرا، یک فیلم واحد یک فیلم کاری نبود که بتواند مفهوم یک پزشک که دوست دارد انسان‌هایی به شکل هزار پا باشند را کشف کند. تام این فیلم را کارگردانی کرده که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ منتشر شدند تا حتی هواداران افراطی ژانر وحشت را نیز از این حجم از نفرت انگیز بودن برنجاند.

در ادامه این لیست فیلم‌هایی همچون «سه گانه پنجاه طیف»، «آخرین باد فراز»، «فیلم ۴۳» و «این یعنی جنگ» حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.