شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

در تئاتر شهر صورت گرفت؛

برگزاری اولین نشست آسیب شناسی جشنواره تئاتر دانشگاهی

تئاتر شهر

سینماپرس: بخش نخست سلسله نشست های آسیب شناسی جشنواره تئاتر دانشگاهی در تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، بخش نخست سلسله نشست های آسیب شناسی جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز یکشنبه ۲۴ آذر ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

در این نشست بهزاد آقاجمالی، پیام لاریان، مهدی مشهور، عباس جمالی، ناصر حبیبیان و میلاد نیک آبادی از فعالان عرصه تئاتر دانشگاهی پیرامون مباحث مختلف سخنرانی خواهند کرد.

دست اندرکاران برگزاری این برنامه ها در توضیح این نشست ها آورده اند: «جشنواره تئاتر دانشگاهی به عنوان دریچه ورود دانشجویان به جهان حرفه ای و تجلی آموخته های هنری شان در فضای آکادمی، این روزها با فراز و نشیب های بسیاری روبروست. از نبود رویه ثابت در انتخاب دبیر تا مشخص نبودن نقش وزارت علوم در برگزاری آن. به نظر می رسد فرسایش ناشی از جهان بروکراتیک وزارتخانه، جهان هنری جشنواره را نیز دستخوش مشکلاتی کرده است. خطر اختلاف میان گروه های دانشجویی پر رنگ شده است و شرایط ناسالم در برگزاری جشنواره قابل پیش بینی است. از همین رو تصمیم است در نشست های تخصصی با حضور فعالان حوزه تئاتر دانشگاهی و عوامل اجرایی دوره های پیشین، راهی برای برون رفت از شرایط امروز و برگزاری سالم تر جشنواره تئاتر دانشگاهی بیابیم.»

نخستین جلسه نشست آسیب شناسی جشنواره تئاتر دانشگاهی قرار است روز یکشنبه ۲۴ آذر ماه در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار شود. از همه فعالان دانشگاهی دعوت می شود با حضور در این نشست با اعلام نظرات و پرسش های خود شرایط را برای رسیدن به جهان مطلوب هموار کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.