یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

در دومین حضور بین‌المللی ثبت شد؛

«شبی که ماه کامل شد» برگزیده سه جایزه جشنواره فرانسوی شد

شبی که ماه کامل شد

سینماپرس: ۳ جایزه اصلی جشنواره فیلم‌های سیاسی «کاراسون» در فرانسه به «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار اهدا رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در دومین حضور بین المللی خود در جشنواره فیلم‌های سیاسی «کاراسون» در فرانسه توانست در رقابت با فیلم‌های بلند داستانی این جشنواره، سه جایزه دریافت کند.

تازه‌ترین اثر سینمایی نرگس آبیار از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در بخش مسابقه فیلم‌های بلند داستانی دومین جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون فرانسه حضور داشت. این فیلم توانست سه جایزه اصلی این جشنواره که شامل جایزه بزرگ این جشنواره، جایزه بهترین بازیگر جشنواره برای بازی الناز شاکردوست و جایزه بهترین فیلم هیات داوران دانشجویی را از آن خود کند.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» با فیلم‌هایی چون «اسرار مخفی»، «رافائل»، «شبکه کوبایی»، «رادیو اکتیو» و ... رقابت کرد.

این جشنواره توسط کوستا گاوراس سینماگر فرانسوی پایه‌گذاری شده است و فیلم «شبی که ماه کامل شد» در بخش اصلی مسابقه فیلم‌های بلند داستانی این جشنواره حضور داشت.

عرضه و پخش بین‌المللی فیلم‌ «شبی که ماه کامل شد» به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است و پخش جهانی این فیلم به تازگی آغاز شده و توانسته در دومین حضور بین‌المللی خود چهار جایزه برای سینمای ایران به ارمغان آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.