دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

ضرورت توجه به هنر و هنرمندان انقلاب/۴

شاهمرادی زاده: مسئولان فرهنگی در بزرگ کردن افراد غرب زده و خردکن هنرمندان انقلابی تبحر خاصی دارند/ دست جیره خواران آمریکا در حوزه فرهنگ و هنر «رو» شد

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما در خصوص ضرورت توجه به هنرمندان متعهد و انقلابی به جای میدان دادن به برخی هنرمندنماهای غرب زده و ناآگاه گفت: متأسفانه مسئولان فرهنگی در بزرگ کردن افراد غرب زده و وابسته به استکبار جهانی و خردکن هنرمندان انقلابی تبحر خاصی دارند؛ این مسأله مدت ها است به ما ثابت شده و فقط متعجب هستیم که چرا نهادهای نظارتی در قبال این عملکرد غلط مدیران فرهنگی موضعی نمی گیرند؟!

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخرماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: سینمای جمهوری اسلامی ایران ۴۱ سال از امت بصیر، آگاه و فهیم ایران اسلامی عقب تر ایستاده است؛ امت مسلمان ایران ۴۱ سال است شعار مرگ بر آمریکا می دهند اما متأسفانه ما فیلمی که مفهوم این شعار ارزشمند در آن نهفته باشد را مشاهده نمی کنیم!

وی ادامه داد: سینمای امروز ایران نشان دهنده آن است که مسئولان فرهنگی و سینمایی چه آینده ای برای فرهنگ و هنر این مرز و بوم می خواهند. تولیدات سخیف سینمایی این روزها نشانگر آن است که مدیران سینمایی دست در دست چه افرادی گذاشته اند که هیچ نشانی از فرهنگ و ارزش های انقلابی در آثار تولید شده این سال ها دیده نمی شود.

شاهمرادی زاده با بیان اینکه نکته قابل تأمل آنجا است که آمریکایی ها و صهیونیست ها برای این هنرمندان بی عزت و وطن فروش حتی تره هم خرد نمی کنند اظهار داشت: این افراد که با امکانات و بودجه بیت المال جمهوری اسلامی ایران اسم و رسمی به هم زده اند و حالا به دامن غربی ها و دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی پناه برده اند دیگر هیچ عزتی نزد ملت ایران ندارند.

این سینماگر تأکید کرد: این دلقک های وابسته به آمریکا و صهیونیست ها باید بدانند راه به جایی نخواهند برد؛ بنده شخصاً این اتفاقات اخیر کشور که منجر به رو شدن ماهیت این افراد به اصطلاح هنرمند شده را بسیار خیر می دانم. این اتفاقات باعث بیداری همه ما شد. این اتفاقات باید به مدیران فرهنگی کشور تکانی اساسی بدهد و آن ها باید متوجه شوند که تاکنون از چه افرادی به اسم هنرمند حمایت می کردند، آدم هایی که هیچ نشانی از وطن پرستی در آن ها دیده نمی شود.

وی متذکر شد: خوشبختانه مسیر انقلاب اسلامی بسیار روشن است و انقلاب همچنان راه خود را می رود و الطاف خفیه الهی هم باعث می شود تا دست مزدوران و جیره خواران آمریکا و غرب زدگان رو شود تا همه امت ایران اسلامی آن ها را به خوبی بشناسند.

شاهمرادی زاده تصریح کرد: این هنرمندان شبه انتلکتوئل و دیکتاتورمآب ضد میهنی که همه آرمان های شان پناه بردن به دامان آمریکای جنایت کار، ملعون و خبیث است باید بدانند با این رفتارهای عجایبی و تحریم جشنواره های فجر انقلاب اسلامی راه به هیچ جا نخواهند برد و تنها با این کار خودشان را هرچه بیشتر نزد مردم خوار و خفیف خواهند کرد. این ها باید بدانند فرهنگ و هنر انقلابی اصلاً به حضور یا عدم حضور آن ها وابسته نیست و اتفاقاً ما بسیار خرسند خواهیم شد که این افراد از عرصه فرهنگی و هنری کشور دور شوند و جا را برای حضور هنرمندان ولایتمدار، مومن و انقلابی باز بگذارند.

این کارگردان سینما در خاتمه اظهاراتش افزود: تا همین امروز هم یکی از مشکلات اصلی سینمای ایران آبادی بت خانه ها و ویرانی خانه حق و عدالت و انصاف بوده است. بنده باز هم تأکید می کنم باید این اتفاقات اخیر را به فال نیک بگیریم. همین که مغرضان و معاندان در حوزه فرهنگ و هنر خودشان را به مردم شناساندند کافی است؛ بنده معتقدم در شرایط کنونی باید هرچه بیشتر توجه مسئولان فرهنگی و هنری به هنرمندان ولایی جلب شود تا از این پس دیگر چنین افراد حقیری نتوانند در بزنگاه های حساس تاریخی در جبهه دشمن علیه انقلاب و ایران اسلامی قد علم کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.