یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی خبر داد؛

پوستر و کاریکاتور غزه به متروی تهران رسید

جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: نمایشگاه پوستر و کاریکاتور غزه را با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گذر فرهنگی هنری مترو هفتم تیر به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سینماپرس، محمد حبیبی مدیر عامل انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس برگزاری نمایشگاه کاریکاتور و پوستر با محوریت غزه اظهار کرد: ۲۹ دی روز غزه، نماد مقاومت مردم فلسطین طی سالیان است. مقاومتی که نه تنها نمادی برای خود مردم فلسطین بلکه برای تمام جهان اسلام است. در همین راستا ما نیز با زبان هنر وظیفه خود دانستیم از آثار ارزشمند هنرمندان بهره مند شویم.

وی افزود: نمایشگاه پوستر و کاریکاتور غزه را با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گذر فرهنگی هنری مترو هفتم تیر به نمایش گذاشته ایم. در حال حاضر ۱۵ پوستر و غریب به ۲۰ عدد کاریکاتور به نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: تمام کارهای پوستر و کاریکاتور ما در رابطه با غزه بوده و مظلومیت، اسقامت و پایداری آنها در مقابل ظلم و گستاخی های رژیم صهیونیستی و همکارانش مانند آمریکا و دیگر دولت ها را روایت می‌کند.

نمایشگاه پوستر و کاریکاتور غزه ۲۹ دی لغایت ۵ بهمن در گذر فرهنگ و هنر مترو شهدای هفتم تیر و دیگر ایستگاه های مترو برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.