جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

مازیار فکری ارشاد:

از خانواده شهدای مدافعان حرم عذر می خواهم

مازیار فکری ارشاد در نشست فیلم یک سطر واقعیت در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: در پی انتشار خبری مبنی بر حضور مازیار فکری ارشاد منتقد سینما به عنوان مجری یکی از برنامه های تلویزیونی و مطلب توهین آمیز وی نسبت به شهدای مدافع حرم در یکی از صفحات شبکه های اجتماعی، وی طی یادداشتی برای سینماپرس از این اقدام خود ابراز ندامت کرد.

بنا به گزارش خبرنگار سینماپرس، با توجه به یادداشت کوتاه این منتقد سینما، خبرگزاری سینماپرس با رعایت اخلاق حرفه ای و تکریم جایگاه شهدای گرانمایه اسلام و انقلاب نسبت به حذف خبر قبلی اقدام نموده و متن عذرخواهی وی را جایگزین می نماید.
در یادداشت فکری ارشاد آمده است: "سه سال و نیم پیش بر مبنای اطلاعات غلط، یادداشتی شتابزده در فضای مجازی منتشر کردم که شائبه توهین به مدافعان معزز حرم را موجب شد. این یادداشت با واکنش برخی سینماگران و همکاران مواجه شد. در این گفت و گوها قانع شدم که مطلب منصفانه و درستی ننوشته ام و ضمن حذف آن پست، یادداشتی کوتاه به عنوان پوزش در همان فضا منتشر کردم. اکنون پس از سه سال و نیم باردیگر آن مطلب اشتباه قبلی ام دستمایه اعتراض و گلایه به حق همکاران رسانه ای قرار گرفت. به همین دلیل مجددا و صمیمانه از خانواده های محترم شهدا و مدافعان معزز حرم عذرخواهی می کنم.
مازیار فکری ارشاد

نظرات

  • ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۹
    0 0
    فعلا قبوله به شزط عدم تکرار

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.