شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

به کارگردانی یزدان فتوحی و امیر نوری؛

«میانبر» روی آنتن شبکه پنج

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «میان بُر» تولید صدا و سیمای مرکز البرز از فردا شب روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس، محمد صالحیان اظهار کرد: این مجموعه ٣٠ قسمتی در ژانر طنز و با رویکرد مسئله "انتخاب" در صدا وسیمای مرکز البرز تولید شده است.

وی افزود: یزدان فتوحی و امیر نوری کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

تهیه‌کننده مجموعه "میان‌بُر" با اشاره به حضور بازیگران شناخته شده در این پروژه خاطرنشان کرد: غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش رچاغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند.

وی ادامه داد: محور اصلی مجموعه میان‌بر، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است.

صالحیان با بیان اینکه این موضوع در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد عنوان کرد: میانبر یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه شمادر نظر گرفته شده که هر قسمت حدودا ۴۰ دقیقه است.

تهیه‌کننده مجموعه طنز میان‌بر با اشاره به ویژگی‌های این سریال گفت: سعی کرده‌ایم کاری متفاوت را در بازه زمانی کوتاه به سرانجام برسانیم البته تلاش همه مجموعه این بوده که این سرعت در پیش تولید و تولید موجب کاستن از کیفیت آن نشود.
گفتنی است "میان‌بر" دوّمین سریال تولید شده در مراکز استانی صدا و سیماست که در فاصله زمانی کوتاه پس از پخش سریال "جلال" از یکی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

قرار است این سریال از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ٢٣ از شبکه ٥سیما و با یک روز تاخیراز یکشنبه از شبکه شما پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.