شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

با بازی رابرت پتینسون؛

رونمایی از لباس جدید «بتمن»

بت من

سینماپرس: لباس شخصیت بتمن به تازگی رونمایی شد که به شیوه رونمایی گریم شخصیت «جوکر» شباهت زیادی داشت.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، لباس‌ها در معرفی شخصیت‌های سینمایی تاثیر بسزایی دارند و این در مورد شخصیت «بتمن» نیز صدق می‌کند. رو گذشته مت ریوز کارگردان فیلم سینمایی مورد انتظار «بتمن» اولین ویدئو از رابرت پتینسون به عنوان بتمن را منتشر کرد.

این فیلم کمتر از یک دقیقه است و در آن از موسیقی که توسط مایکل جاکینو نواخته شده بود، استفاده شد. به نظر می‌رسد حداقل چند شباهت در استراتژی بازاریابی این فیلم با فیلم سینمایی «جوکر» ببینیم. سال گذشته اولین ویدئو از شخصیت آرتور فلک با بازی واکین فینیکس منتشر شد که در دو ثانیه پایانی، شاهد گریم نهایی او بودیم. هیچ دیالوگی در این ویدئو و داستان فیلم گفته نشده و شباهت بین معرفی دو فیلم را بیشتر می‌کند.

بررسی لباس جدید «بتمن» /معرفی به سبک «جوکر»

در ادامه هالیوود ریپورتر به بررسی نکاتی که در این تیزر کوتاه شاهد بودیم، پرداخته است. قبل از آنکه سراغ لباس این شخصیت برویم، به نور قرمزی که در این ویدئو شاهد هستیم، می پردازیم. رنگ سرخ و قرمز، رنگی نیست که با شخصیت بتمن همخوانی داشته باشد. رنگ‌های آبی یا سیاه و حتی سفید برای معرفی بتمن معقول‌تر به نظر می‌رسند. اما از رنگ قرمز استفاده شده و به نظر نمی‌رسد تصادفی باشد.

طبیعتا ریوز نمی خواهد از شخصیت دردویل که شباهت زیادی به بتمن دارد، اقتباس کند. به نظر می‌رسد او با این کار قصد داشت به مزاج بتمن پتینسون اشاره کند و ضرب آهنگ فیلم را مشخص کند. بتمنی که به گفته تهیه کننده آن احساسات خامی دارد و هنوز در حال آسیب دیدن است و می‌آموزد که چگونه با اندوه‌های خود کنار بیاید. شاید با بتمنی خشن روبرو هستیم اما این‌ها لزوما به معنای انتظار داشتن یک بتمن قاتل نیست.

بررسی لباس جدید «بتمن» /معرفی به سبک «جوکر»

در مورد لباس هم تاثیرهای زیادی از کتاب‌های مصور در آن دیده می‌شود. لباس او که کاملا زرهی است به نظر از بازی ویدئویی «شوالیه آرکهام» برداشت شده است. البته در سه گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان هم از لباس های مجهز و زرهی استفاده شده بود که البته با این لباس جدید تفاوت هایی دارد. لوگوی جدیدی نیز روی این لباس در نظر گرفته که از کنار هم قرار گرفتن دو اسلحه، نماد شخصیت بتمن شکل گرفته است. گفته می‌شود این سلاح‌هایی است که پدر و مادر بروس وین (بتمن) توسط آن‌ها کشته شدند.

این فیلم سینمایی در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.