شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

به تهیه کنندگی هاشم رضایت؛

بازیگر «خوب، بد، جلف» مجری مسابقه تلویزیونی می شود

فیلم سینمایی خوب، بد، جلف؛ ارتش سری

سینماپرس: ضبط یک مسابقه تلویزیونی با اجرای سام درخشانی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سام درخشانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اجرای مسابقه تلویزیونی «ایران» به کارگردانی سعید رضایت را برعهده گرفته است. این مسابقه اولین تجربه مجری‌گری درخشانی پس از حدود دو دهه بازی در سینما و تلویزیون محسوب می‌شود.

هاشم رضایت تهیه‌کننده «ایران» درباره وضعیت تولید این مسابقه بزرگ گفت: به دلیل تأخیری که در اتمام ساخت دکور و طراحی اپلیکیشن مسابقه به وجود آمد، ضبط مسابقه مقداری دیرتر از برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده آغاز می‌شود. همین امر مقداری پخش را نیز به تعویق انداخته است. با این حال ثبت نام شرکت کنندگان طی فراخوانی که از دو هفته پیش اعلام کردیم، آغاز شده و ظرف چند روز آینده ضبط برنامه نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: مسابقه «ایران» در ۱۵۶ قسمت برای پخش از شبکه اول سیما تولید می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پخش آن به صورت دو روز در هفته (چهارشنبه و پنجشنبه شب‌ها) خواهد بود. در ایام نوروز ۹۹ نیز این مسابقه به صورت هر شبی و به صورت ویژه و با اتفاقات متنوع و جذاب روی آنتن می‌رود.

این تهیه‌کننده در ادامه با اشاره به نحوه ثبت نام مخاطبان در مسابقه گفت: علاقه‌مندانی که می‌خواهند همراه با خانواده، دوستان، همکلاسی‌ها و ... در این مسابقه شرکت کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه یک و دانلود اپلیکیشن «ایران»، با تشکیل یک گروه پنج نفره آمادگی خود را برای دریافت جایزه مسابقه اعلام کنند. در این اپلیکیشن تمامی سوالات و پاسخ‌های آن وجود دارد و شرکت کنندگان در طول مرحله دانلود اپلیکیشن تا حضور در استودیوی برنامه هیچگونه هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.

رضایت در پایان درباره حامی مالی مسابقه نیز گفت: هزینه‌های مسابقه و جوایز شرکت کنندگان از سوی شبکه اول سیما پرداخت می‌شود و برنامه فعلاً اسپانسری ندارد.

سوالات این مسابقه با شعار «ایران را با «ایران» بشناسید» در زمینه‌های فرهنگ و هنر، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری، ادبیات، مشاهیر، سینما و تلویزیون و به طور کلی در مورد کشور عزیزمان ایران طراحی شده است.

نظرات

  • امید ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۴:۳۱
    0 0
    امثال رامبد جوان و سام درخشانی بچه هاشون رو با افتخار خارج از ایران بدنیا میارن بعد مجری برنامه هایی با مضمون ملی ایران میشن ؟ دقیقا همه چیزمون به همه چیزمون میاد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.