شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

با پیش تازی «سونیک خارپشت»؛

جیم کری «پرندگان شکاری» را شکار می‌کند

فیلم سینمایی سونیک خارپشت

سینماپرس: طبق پیش بینی‌ها فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» با نقش آفرینی جیم کری، «پرندگان شکاری» صدرنشین هفته گذشته را کنار خواهد زد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، تخمین‌های اولیه گیشه این هفته نشان می‌دهد فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» با نمایش گسترده‌ای که دارد، ۵۵ میلیون دلار در هفته افتتاحیه خواهد فروخت.

درام رمانتیک کمپانی یونیورسال به نام «عکس» و پروژه مشترک سونی و بلوم هاوس به نام «جزیره فانتزی» به تازگی اکران شده اند و انتظار می‌رود، هردوی آن‌ها افتتاحیه‌ای در حدود ۱۲ تا ۱۴ میلیون دلار را رقم بزنند. فیلم سینمایی «سراشیبی» با بازی ویل فرل و جولیا لوئیس هم فراتر از انتظارها و چیزی در حدود ۷ میلیون دلار می‌فروشد.

«سونیک خارپشت» در یک روز ۳ میلیون دلار فروخت که با فروش انیمیشن «چگونه اژدهای خود را آموزش دهید ۳» برابری می‌کند، فیلمی که سال گذشته اکران شد و فروش ۵۵ میلیون دلاری در افتتاحیه را رقم زد. امتیاز مخاطبان سینما به این فیلم ۴ از ۵ ثبت شده است. این فیلم سینمایی داستان سریع‌ترین «خارپشت» دنیا را روایت می‌کند که به همراه دوست خود برای نجات زمین از دست یک شخصیت شرور با بازی جیم کری تلاش می‌کنند.

این فیلم که بودجه‌ای ۸۷ میلیون دلاری داشته در ۴۱ کشور دیگر نیز در حال اکران است تا خیلی زود به بازگشت بودجه خود مطمئن شود.

فیلم سینمایی «پرندگان شکاری» کمپانی برادران وارنز نیز که دومین هفته اکران را پشت سر می‌گذارد، بعد از افتتاحیه نا امیدکننده‌ای که داشت در این هفته با ۲۰ میلیون دلار به جایگاه دوم خواهد رسید. طبق پیش بینی ها، این فیلم طی ۱۱ روز اکران به فروش داخلی ۶۳ میلیون دلاری می‌رسد.

گفتنی است در این هفته فیلم سینمایی «جومانجی:مرحله بعدی» که گفته می‌شود به رتبه ششم می‌رسد، ۱۰ تا ۱۲ میلیون دلار می‌فروشد. فیلم سینمایی «۱۹۱۷» این هفته به فروش ۱۵۰ میلیون دلاری می‌رسد و «جومانجی» هم از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.