یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

به کارگردانی «لی ونل»؛

بازگشت «مرد نامرئی» به هالیوود

فیلم سینمایی «مرد نامرئی»

سینماپرس: فیلم سینمایی «مرد نامرئی» به کارگردانی «لی ونل» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از بیست و هشتم فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «مرد نامرئی» به کارگردانی «لی ونل» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از بیست و هشتم فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

«لی ونل» کارگردان این فیلم از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به ماتریکس: بارگذاری مجدد، اره، اره ۲، اره ۳، اره ۶، اره سه بعدی، مجازات مرگ، مجموعه فیلم توطئه آمیز و ارتقاء اشاره کرد.

Aldis Hodge in The Invisible Man (2020)

  • بیشتر بخوانید:
  • جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

اولین تجربه کارگردانی وی در سال ۲۰۱۵در فیلم توطئه آمیز: قسمت۳ بود. وی سپس در سال ۲۰۱۸ فیلم ارتقاء را کارگردانی کرد که با واکنش مثبتی مواجه شد.

در خلاصه داستان مرد نامرئی آمده است: دوست یک دختر به نام سسیلیا کاس، خودکشی می‌کند و او سعی می‌کند از قضایا عبور کند و زندگی جدیدی برای خود بسازد. اما بعد از این که فردی نامرئی در پی قتل او می‌آید، نایو به زنده‌بودن دوست پسرش مشکوک می‌شود.

Elisabeth Moss in The Invisible Man (2020)

الیزابت ماس در نقش سسلیا کاس، الیور جکسون-کوهن در نقش آدرین گریفین، آلدیس هاج در نقش جیمز و استورم رید در نقش سیدنی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «مرد نامرئی» به ایفای نقش پرداخته اند. هریت دایر، مایکل دورمن، بندیکت هاردی و سم اسمیت از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ. جی. ولز و بازسازی فیلم مرد نامرئی اثر سال ۱۹۳۷ به کارگردانی جیمز ویل است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.