یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی؛

برنامه‌ها و پوستر جشنواره تئاتر اکبر رادی منتشر شد

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی

سینماپرس: پوستر و جدول برنامه های دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی طراحی و منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، پوستر و جدول برنامه‌های دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی در حالی طراحی و منتشر شد که بر این اساس سه اثر در بخش رادیو رادی و سه اثر در بخش صحنه‌ای (مونولوگ) در این جشنواره اجرا می‌شوند.

در بخش رادیو رادی جشنواره، روز چهارشنبه ۳۰ بهمن نمایش «محاق» به کارگردانی رضا داداشی از قزوین، پنجشنبه اول اسفند نمایش «شب به خیر جناب کنت» به کارگردانی مرتضی صادقیان از آمل و جمعه دوم اسفند ماه نمایش «آهسته با گل سرخ» به کارگردانی شیرین سپه راد از تهران اجرا می‌شوند. این آثار همگی ساعت ۱۵:۳۰ و در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌روند.

بخش صحنه‌ای (مونولوگ) دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی نیز میزبان سه اثر به اسامی «صدای غمگین یک پرنده» نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی عباس غفاری، «گل های پژمرده» نوشته مهدی میرباقری و کارگردانی فریدون محرابی و «رود رادی» نوشته و کار ابراهیم پشت‌کوهی است که به ترتیب چهارشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۷:۳۰، پنجشنبه اول اسفند ساعت ۱۷:۳۰ و جمعه دوم اسفند ساعت ۱۷ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌روند.

بخش سمینار و مقالات رادی شناسی نیز از ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه در محل تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌شود و روح اله جعفری دبیر سمینار سخنان کوتاهی را درباره سمینار رادی شناسی دوره هفتم ارائه می‌کند و پس از آن، گروه داوران این بخش متشکل از شهرام زرگر، بهرام جلالی پور و آرش رادی به بیان نظرات خود درباره مقالات این دوره از سمینار می‌پردازند.

بررسی انتقادی نمایشنامه‌های اکبر رادی با رویکرد تقلیل پدیدار شناسانه توسط محمد اوحدی حائری، گیلان و شهرهای آن در آثار اکبر رادی توسط بهروز محمودی بختیاری و رؤیا ربانی، جامعه و جامعه پذیری در جهان نمایشی اکبر رادی توسط مصطفی مختاباد، عناوین مقالات و سخنرانی‌هایی هستند که در سمینار ارائه می‌شوند. این سمینار با اعلام جمع بندی و نتیجه گیری مدیر و اعضای گروه داوری ساعت ۱۳ خاتمه می‌یابد.

بنا به اعلام دبیر خانه دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، آئین پایانی جشنواره نیز از ساعت ۱۸ روز شنبه سوم اسفند ماه در تالار ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

پوستر رسمی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی نیز توسط ابراهیم حسینی، هنرمند طراح و گرافیست و جدول جشنواره توسط کیانا رادی طراحی شده است که روز گذشته توسط دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی از ۳۰ بهمن ماه تا ۳ اسفند ماه ۱۳۹۸ به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و مشارکت شورای اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و با حمایت فرهنگسرای سرو، مجموعه تئاتر شهر، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش)، عمارت نوفل لوشاتو و شرکت تبلیغاتی جارچی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.