دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

با مستند «باشگاه شهرت»؛

سلبریتی‌های خارجی به رسانه ملی می آیند

مستند «باشگاه شهرت»

سینماپرس: مستند «باشگاه شهرت» در آخرین قسمت برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» رونمایی و بررسی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، آخرین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «باشگاه شهرت» به کارگردانی محمدحسن یادگاری از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند «باشگاه شهرت» روایتی از چگونگی به شهرت رسیدن سلبریتی‌ها از جمله الیزابت تیلور، چارلی چاپلین، مرلین مونرو، جرج بست، دیوید بکهام و ... در زمان‌های مختلف است و تاثیرات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی هر کدام از این سلبریتی‌ها را در دوره‌های مختلف بر روی جامعه‌شان بررسی می‌کند.

این روزها موضوع شهرت یا به اصطلاح عامه «سلبریتی» بسیار داغ است و با منتشر شدن یک عکس یا یک فیلم از چهره‌های معروف، موجی از صحبت‌ها و حواشی به راه می‌افتد. محمدحسن یادگاری در جدیدترین مستند خود سراغ سلبریتی‌های خارجی رفته است و نقش آنان را در عرصه‌های مختلف بر جامعه‌شان بررسی می‌کند.

این مستند که به کارگردانی محمدحسن یادگاری تولید شده است پیش از این در دهمین جشنواره فیلم عمار حضور داشت و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد؛ حال این فیلم مستند برای اولین بار در تلویزیون و برنامه «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، نشست کارشناسی و نقد و بررسی این مستند با حضور سینا کلهر معاون اجتماعی و فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس و محمدحسن یادگاری کارگردان این فیلم برگزار خواهد شد. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت. این قسمت از برنامه به اضافه مستند روز سه‌شنبه ۶ اسفند ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۷ اسفند ساعت ۹ و جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۳:۳۰ است

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.