پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

توصیه توییتری آقای وزیر:

فرصت هم‌کلامی ایران را با وجدان‌های بیدار جهان از دست ندهیم

عباس صالحی در مراسم چهره سال هنر انقلاب اسلامی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران همزمان با تحریم‌ها و رایزنی‌ مسئولان وزارت امور خارجه برای کاستن از آنها نوشت: این فرصت هم‌کلامی ایران را با وجدان‌های بیدار جهان از دست ندهیم.

به گزارش سینماپرس، سیدعباس صالحی در این پیام که شامگاه چهارشنبه (ششم فروردین) منتشر شد افزوده است: جهان درگیر کرونا و ایران درگیر تحریم و کرونا.

شرایط کشورمان برای جهان ملموس‌تر شده است. این فرصت هم‌کلامی ایران را با وجدان‌های بیدار جهان از دست ندهیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۲۷۰۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۰۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپوردرباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۶ فروردین ۹۹ و بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی، ۲۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷۰۱۷ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۹۶۲۵ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

با جان باختن ۱۴۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا ۶ فروردین ۱۳۹۹ به ۲۰۷۷ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.