پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

نوبت به تئاتری‌ها رسید؛

«کرونا» اهدای جوایز تونی را هم به تعویق انداخت

جوایز تونی

سینماپرس: مراسم اهدای جوایز «تونی» به بهترین نمایش‌های سال آمریکا، برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با تاخیر برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، هفتاد و چهارمین دوره اهدای جوایز تونی جدیدترین رویداد صنعت سرگرمی است که به دلیل کنترل ویروس کرونا سر وقت مقرر برگزار نمی‌شود.

دیروز چهارشنبه اعلام شد که رویداد گرامیداشت بهترین‌های نمایش که قرار بود ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در نیویورک برگزار شود، به تعویق می‌افتد.

این در حالی است که برادوی از ۱۲ مارس درهایش را بسته است و تهیه کنندگان هر چند ۱۲ آوریل را برای بازگشایی تئاترها اعلام کرده‌اند اما این تاریخ هم ممکن است برای ویروس کرونا دوباره عوض شود زیرا نیویورک شهری است که به شدت درگیر این بیماری شده است.

بال تئاتر آمریکا که مسئول برگزاری جوایز تونی است با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بعداً تاریخ برگزاری مراسم اهدای جوایز تونی ۲۰۲۰ و اطلاعات درباره باز شدن دوباره برادوی را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» که قرار بود به زودی وارد برنامه‌های نمایشی سال بشود، فعلاً کنار گذاشته شده است.

جایزه «تونی» تنها جایزه تئاتری نیست که به تعویق افتاده و جوایز «اولیویه» که بالاترین جوایز تئاتری در بریتانیاست و قرار بود ۵ آوریل (۱۷ فروردین) برگزار شود نیز لغو شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.