شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

با بازی در یک فیلم اقتباسی؛

رایان گاسلینگ یک بار دیگر به فضا می‌رود

رایان گاسلینگ

سینماپرس: رایان گاسلینگ که بازیگر فیلم فضایی «اولین انسان» بود، در یک فیلم فضایی دیگر نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بازیگر «لالالند» قرار است بازیگر و تهیه‌کننده فیلم «پروژه درود بر مریم» شود. وی برای رسیدن به توافق با کمپانی متروگلدوین مایر در حال مذاکره است.

این فیلم با اقتباس از رمان در دست انتشار اندی ویر به همین نام ساخته خواهد شد.

داستان فیلم با تمرکز بر فضانوردی تنها در یک سفینه فضایی است که قصد دارد زمین را نجات دهد. رمان «پروژه درود بر مریم» بهار امسال توسط انتشارات رندوم هاوس منتشر می‌شود.

این در حالی است که نخستین رمان ویر یعنی «مریخی» با هزینه شخصی خود وی به صورت نویسنده-ناشر سال ۲۰۱۱ به بازار آمد. داستان کتاب درباره فضانوردی بود که در سال ۲۰۳۵ در مریخ جا مانده است. ریدلی اسکات با اقتباس از آن رمان فیلم سینمایی موفقی به همان نام ساخت که با بازی مت دیمون در نقش اصلی سال ۲۰۱۵ اکران شد و ۶۳۰ میلیون دلار فروخت و هفت نامزدی اسکار کسب کرد.

ویر سال ۲۰۱۷ رمان «آرتمیس» را منتشر کرد که داستان زنی بیست و چند ساله به نام «جز» را روایت می‌کرد که در شهر کوچک آرتمیس زندگی می‌کرد. این شهر تنها شهر واقع بر کره ماه بود. امتیاز ساخت فیلم با اقتباس از این رمان توسط کمپانی فاکس و نیو ریجنسی خریداری شده و فیل لرد و کریس میلر برای کارگردانی آن انتخاب شدند.

گاسلینگ برای بازی در «نصف نلسون» و «لالا لند» نامزدی اسکار را کسب کرده و جدیدترین فیلمش بازی در «اولین انسان» به کارگردانی دمین شازل در سال ۲۰۱۸ بود. وی در این فیلم در نقش نیل آرمسترانگ فضانورد بازی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.