یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

گلایه نائب رییس انجمن کارکنان لابراتوارهای فیلم ایران:

امیدوارم مسولان خانه سینما عیدی را به طور مساوی بین همه اعضای خانه سینما توزیع کنند

جهانگیر رجبی خواه

سینماپرس: نایب رییس انجمن کارکنان لابراتوارهای فیلم ایران می‌گوید: اگر قرار است به اعضای صنوف عیدی داده شود باید به همه اعضای صنف این عید تعلق بگیرد.

به گزارش سینماپرس، جهانگیر رجبی خواه، نایب رییس انجمن کارکنان لابراتوارهای فیلم ایران در گفتگو با ایلنا، به نحوه تخصیص عیدی خانه سینما به اعضای این صنف اشاره نمود و گفت: متاسفانه دردسر سال گذشته امسال هم تکرار شد. این‌که از انجمن ما که ۱۳۰ نفر عضو دارد فقط به ۳۰ نفر عیدی تعلق بگیرد، خیلی خوشایند نیست.

وی ادامه داد : انجمنی با سابقه و با دارا بودن متخصصین طراز اول نباید این چنین مورد بی‌مهری قرار گیرد؟ انجمن کارکنان لابراتوار از ابتدا در خانه سینما حضورداشته است. اعضای ما علیرغم توان و تخصص حرفه‌ای اما به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند.

رجبی خواه افزود: مسولان سازمان سینمایی و خانه سینما اگر می‌خواهند عیدی بدهند باید برای همه اعضا در نظر بگیرند. مگر می‌شود پدر خانواده به بعضی از فرزندان عیدی بدهد و به بقیه ندهد؟ عمل کردم به این شیوه فقط برای مسئولان انجمن گرفتای به وجود می‌آورد چون بایستی برای تک تک توضیح دهیم که چرا بعضی‌ها عیدی دریافت می‌کنند و برخی خیر. ما مجبوریم به ترتیب سابقه و تلاش هر ساله لیست را تغییر بدهیم زیرا همه اعضا نیازمند هستند.

 وی ادامه داد: امیدوارم مسولان وزارت ارشاد و خانه سینما عیدی را به طور مساوی بین همه اعضای خانه سینما توزیع کنند. تا انشااله این مشکل هر ساله برطرف شود و جایگاه اعضای صنوف محفوظ بماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.