یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

تکذیب ابتلای «راما قویدل» به کرونا؛

هدف «کانون کارگردانان خانه سیما» از ایجاد شایعه در روزهای کرونایی چیست؟

کانون کارگردانان سینمای ایران

سینماپرس: راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون خبر ابتلایش به کرونا را تکذیب و اعلام کرد پس از پایان تصویربرداری سریال «ایل دا» به صورت خودخواسته خود را قرنطینه کرده است. این در حالی است که کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه ای به رییس صدا و سیما از ابتلای راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون به کرونا خبر داده بود.

به گزارش سینماپرس، «راما قویدل» کارگردان سینما و تلویزیون درخصوص شایعه ابتلایش به بیماری کرونا گفت: به دلیل اینکه پیش از این سابقه بیماری تنفسی داشتم ترجیح دادم در بازگشت به تهران برای تعطیلات نوروز «قرنطینه خودخواسته» را به دور از خانواده ام و برای حفظ سلامتی آنها انجام بدهم. در این مدت با مشورت پزشک در خانه هستم و خدا را شکر در حال حاضر مشکلی ندارم و آماده ادامه کار هستیم که قسمت‌ روزهای ابتدایی آغاز دفاع مقدس در سریال «ایل دا» را تصویربرداری کنیم و به محض آماده شدن شرایط به خرم آباد باز خواهیم گشت.

وی اضافه کرد: در این روزها به جز چند تن از دوستانم و مرکز سیما فیلم با کسی وضعیتم را مطرح نکردم، زیرا مطمئن نبودم و معتقدم فرد اگر اراده کند می‌تواند از عهده مشکلات و سختی‌ها برآید. ترجیحم این بود که این بحث عمومی و رسانه‌ای نشود که متاسفانه رسانه‌ای شد و عده‌ای تصور کردند بنده دچار بیماری کرونا شده ام.

قویدل در پایان اظهار امیدواری کرد که این شرایط هر چه زودتر پایان یابد و دوباره شاهد فعالیت و جنب و جوش همه مردم در کشور عزیزمان باشیم.

گفتنی است روز گذشته کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از ابتلای راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون به کرونا خبر داده بود. قویدل کارگردانی سریال دفاع مقدسی «ایل دا» را به عهده دارد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.