دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

با تدام ابهام در جبران خسارت های مالی توسط دولت؛

ممونعیت چاپ نشریات کاغذی تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

وزارت ارشاد2.

سینماپرس: بنابر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا، نسخه کاغذی نشریات تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نخواهد شد.

به گزارش سینماپرس، بنابر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا، نسخه کاغذی نشریات تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نخواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شیوع کرونا درکشور و توصیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی برفاصله‌گذاری اجتماعی، موضوع انتشار نشریات کاغذی به‌منظور بررسی و تصمیم‌گیری در دستور کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قرارگرفت.

براساس مصوبه کمیته اطلاع رسانی و نظر به اینکه انتشار مطبوعات و نشریات کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد از خبرنگاران تا فعالان صنعت چاپ و توزیع خواهد بود و این روند ممکن است به‌صورت بالقوه به شیوع بیشتر بیماری منجر شود لذا در راستای عمل به الزامات طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مقابله با  کرونا، نسخه کاغذی نشریات  تا پایان این طرح چاپ نخواهد شد.

بر این اساس مقرر است رسانه‌های مکتوب برای تقویت جریان اطلاع رسانی و کارکرد آموزشی مقابله با کرونا همانند هفته‌های اخیر، تمام ظرفیت خود را درفضای برخط و شبکه‌های اجتماعی بکار گیرند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا مجددا با یادآوری تلاش‌های مستمر، ۲۴ ساعته و مجدانه تمامی رسانه‌های کشور که طی هفته‌های اخیر در امر اطلاع رسانی و آموزش مردم در نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا خوش درخشیدند و نقش مهمی را در ایجاد بستر ارتباطی موثر بین تمامی دستگاه‌های فعال درستاد ملی مقابله کرونا با مردم برای هم افزایی، همکاری و مشارکت ملی ایفا نمودند تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.