سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

در اقدامی عجیب طی ۱۲ ساعت گذشته؛

کلاهبرداری به اسم «حسین مسافرآستانه»

حسین مسافر آستانه

سینماپرس: حسین مسافرآستانه مدیر و هنرمند تئاتر اعلام کرد در اقدامی عجیب طی ۱۲ ساعت گذشته افرادی از طریق پیامک‌های جعلی و به نام وی، قصد کلاهبرداری از آشنایان این فعال با سابقه تئاتری را داشته‌اند.

به گزارش سینماپرس، حسین مسافرآستانه کارگردان تئاتر و دبیر شورای سیاستگذاری تماشاخانه «ایرانشهر» درباره اتفاقات عجیبی که برای وی طی ۱۲ ساعت گذشته و به قصد کلاهبرداری رخ داده، به مهر گفت: شب گذشته یعنی دوشنبه ۱۱ فروردین از طریق آقای افشین‌نژاد از مدیران تماشاخانه ایرانشهر متوجه شدم که فردی از طریق شماره همراه من که گویا هک شده است، پیامکی را برای ایشان ارسال کرده و به نقل از من گفته که کارت بانکی‌ام توسط عابربانک ضبط شده و خیلی فوری مبلغ ۳ میلیون تومان به شماره کارتی که در پیامک ارسال شده، واریز کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه آقای افشین‌نژاد قبل از اینکه اقدام به واریز مبلغ درخواستی کند، به من پیامک داد که با ایشان تماس بگیرم و بعد از تماس متوجه شدم فرد یا افرادی به نام من و با استفاده از شماره‌های دوستان و آشنایان موجود در تلفن همراهم، قصد کلاهبرداری دارند.

مسافرآستانه تأکید کرد: بلافاصله و از طریق فضاهای مجازی متنی را نوشته و از طریق دوستان پخش کردیم تا هر چه زودتر جلوی این کلاهبرداری را بگیریم زیرا احتمال دارد برخی از دوستان و آشنایان بدون برقراری تماس با من و به دلیل رودربایستی مبلغ خواسته شده را واریز کنند.

این هنرمند تئاتر اظهار امیدواری کرد که دوستان یا آشنایانش طعمه این کلاهبرداری قرار نگرفته باشند.

این مدیر تئاتری درباره پیگیری قانونی برای برخورد با این کلاهبرداری، افزود: به دلیل اینکه امروز و فردا مصادف با ۱۲ و ۱۳ فروردین و تعطیل رسمی است، از روز ۱۴ فروردین از طریق پلیس فتا و مخابرات اقدامات قانونی را انجام می دهم.

مسافرآستانه در پایان سخنان خود تصریح کرد: چگونه برخی افراد می‌توانند در چنین شرایطی که فاصله‌ای میان مرگ و زندگی نیست و انسان‌ها درگیر مشکلی اساسی و مهم هستند، چنین کارهای غیرانسانی را انجام دهند و از مردم کلاهبرداری کنند. گویا هیچ اتفاقی در زندگی باعث عبرت برخی افراد نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.