شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

تغییر جدول پخش شبکه نمایش؛

«فوق لیسانسه ها» به شبکه تماشا رسید

شبکه نمایش

سینماپرس: سریال «فوق لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی روی آنتن شبکه تماشا می رود.

به گزارش سینماپرس، سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی رضا جودی از امشب، جمعه ۱۵فروردین ماه ساعت ۲۱پخش می شود.

حبیب، مسعود و مازیار تصمیم می گیرند ادامه تحصیل دهند و حالا آنها دانشجوی فوق لیسانس هستند و علاوه بر آن حبیب همچنان در پی یافتن همسر مناسب خود است.

بازیگران این مجموعه هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، بیژن بنفشه خواه، عزت الله مهرآوران، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، متین ستوده، افشین سنگ‌چاپ و ... هستند

این سریال در ساعات  ۳بامداد، ۹ و ۱۵ روز بعد بازپخش می شود.

**تغییر جدول پخش شبکه نمایش با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی

جدول پخش فیلم های شبکه نمایش همزمان با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی تغییر می‌کند.

همچنین بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه بعد از پایان نوروز و در ادامه تغییر جدول پخش خود که پیشتر نیز با توجه به شرایط موجود اعلام کرده بود، این هفته و در ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز تغییر کرده و به پخش فیلم های متنوع و نیز به مرور آثار ”بروس ویلیس» بازیگر و کارگردان مشهور می پردازد.

بر این اساس در باکس ساعت ۱۳ فیلم های سینمایی ایرانی از شنبه ۱۶فروردین ماه تا جمعه ۲۲ فروردین، به ترتیب الو الو من جوجوام، شرف خانواده فاضل، داستان عوضی، خاک و آتش، منفی ۱۶۸درجه، شاخه گلی برای عروس و تکیه بر باد خواهند بود.

باکس فیلم های ساعت ۱۵ به پخش فیلم های منتخب و جذاب اختصاص دارد و به ترتیب تا جمعه ۲۲فروردین ماه فیلمهای، دفترکار، تامی کوچولو، دقایق برخورد، کیت و لئوپولد، پاکباخته، تاکسی۵ و باج پخش خواهند شد.

باکس ساعت ۱۹ از شنبه تا جمعه به ترتیب با پخش فیلم های سینمایی دنباله دار ادامه می یابد و حاشیه اقیانوس آرام ۲، خانواده بی نظیر ۱و ۲، مکانیک ۱و ۲، ظهر شانگهای و مبارزان شانگهای در جدول پخش شبکه نمایش قرار دارند.

همچنین این هفته، شبکه نمایش در باکس ساعت ۲۱به مرور آثار ”بروس ویلیس» بازیگر صاحب‌نام می پردازد که فعالیت هنری خود را از اواخر دهه ۱۹۸۰ با ایفای نقش در یک سریال کمدی تلویزیونی آغاز کرد. نام ویلیس با بازی در فیلم اکشن «جان سخت» بر سر زبان‌ها افتاد، فیلمی که با استقبال زیادی در سراسر دنیا روبه‌رو شد. پس از موفقیت همه‌جانبه جان سخت، قسمت دوم آن نیز بلافاصله ساخته شد و پنج سال بعد قسمت سوم نیز با حضور خود ویلیس روی پرده رفت. این نقش توانست او را به عنوان استعداد جدید و تازه نفس به اثبات برساند. وی در مجموع در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی حضور داشته است.
ویلیس همچنین دو بار برنده جایزه امی، یک بار برنده جایزه گلدن گلوب و چهار بار نامزد دریافت جایزه ساترن شده‌است.
از جمله آثار وی به ترتیب، بلوک ۱۶، کودک، آخرین مرد مقاوم، پلیس های اخراجی، جان سخت ۱، جان سخت ۴و رمز مرکوری هستند که تا جمعه ۲۲فروردین ماه پخش می شوند.

باکس ساعت ۲۳ نیز طبق روال نوروز، به پخش فیلم های جذاب اختصاص دارد که این هفته به ترتیب فیلم های چرخه، کوهی میان ما، مجرم، ای برادر کجایی، مردان سیاه پوش بین المللی، خارج از دید و دیترویت در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته اند.

در ساعت ۱بامداد با پخش فیلم های کلاسیک به ترتیب از شنبه تا جمعه فیلم های من هنوز ترینیتی هستم، مرد آرام، برف های خونین، خورنشین ها، چینو، دسته ژاندرام ها و هاتاری پخش می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.