شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

تاریخ اکران فیلم‌های دیزنی عقب افتاد؛

کرونا «بیوه سیاه» را به سرنوشت «ابدی‌ها» دچار کرد

بیوه سیاه*

سینماپرس: از «بیوه سیاه» تا «ابدی‌ها» و «ایندیانا جونز ۵» دیرتر از تاریخ تعیین شده راهی سینماها می‌شوند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، استودیوی دیزنی دیشب (جمعه شب ۳ آوریل) اعلام کرد تغییراتی در تقویم اکران فیلم‌های تابستانی خود ایجاد کرده که به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است.

با تقویم جدید، «بیوه سیاه» که اکران آن ماه پیش عقب افتاد، اکنون ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵ آبان ۱۳۹۹) راهی سینماها می‌شود و به جای «ابدی‌ها» مارول نمایش داده می‌شود. به این ترتیب اکران این فیلم از دنیای سینمایی مارول به عقب می‌افتد و تا ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ راهی سینماها نخواهد شد.

«شانگ‌-چی و افسانه ده حلقه» هم ۷ می ۲۰۲۱ اکران می‌شود. «پلنگ سیاه ۲» در تاریخ قبلی ۶ می ۲۰۲۲ راهی سینماها خواهد شد و «کاپیتان مارول ۲» ۸ جولای ۲۰۲۲ به نمایش درمی‌آید.

به این ترتیب «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» جای «دکتر استرنج» را می‌گیرد و «دکتر استرنج ۲» به جای این تاریخ به ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) فرستاده می‌شود و جای «ثور: عشق و آذرخش» را می‌گیرد و نمایش «ثور» بعدی هم به کارگردانی تایکا وایتیتی تا ۱۸ فوریه سال ۲۰۲۲ به تأخیر می‌افتد. این زمانی است که برای یک فیلم دیگر از مارول در نظر گرفته شده بود.

در عین حال «مولان» که بازسازی لایو اکشن یک فیلم کارتونی است تا ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) به تعویق افتاده است و جای فیلم «گردش جنگلی» را می‌گیرد. این فیلم خانوادگی با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت به نوبه خود عقب می‌افتد و ۲۰ جولای ۲۰۲۱ اکران خواهد شد که یک سال عقب‌تر از زمانی است که انتظار اکران آن می‌رفت.

در همین حال فیلم «ایندیانا جونز ۵» هریسون فورد که قرار بود تابستان ۲۰۲۱ اکران شود تا ۲۹ جولای ۲۰۲۲ به تعویق می‌افتد.

فیلم علمی تخیلی «پرنده آرتمیس» نیز که قرار بود ۲۹ می دیده شود در «دیزنی+» پخش می‌شود و اولین فیلم دیزنی می‌شود که اصلاً از نمایش در سینماها باز خواهد ماند.

البته دیزنی تاریخ نمایش «داستان وست ساید» و «آخرین دوئل» را تغییر نداده و آنها را به ترتیب در ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) و ۲۵ دسامبر (۵ دی) امسال در جدول نگه داشته است.

نمایش کمدی اکشن «گای آزاد» با بازی رایان رینولدز از کمپانی قرن بیستم نیز از ۳ جولای تا ۱۱ دسامبر عقب افتاده است و موجب شده تا «گزارش فرانسوی» وس اندرسون از سوی سرچ‌لایت به جای ۲۴ ژوئیه، ۱۶ اکتبر امسال اکران شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.