یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛

تعویق زمان برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما

شبکه های تلویزیون

سینماپرس: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، زمان برگزاری بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز تا اطلاع‌ ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره تولیدات مراکز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کشور، یکی از مهمترین اقدامات این معاونت در تقویم سالانه است، گردهمایی عظیمی با حضور برنامه‌سازان بومی مراکز و رقابتی نفس‌گیر برای فعالان حوزه‌های گوناگون سیما، صدا، خبر، پژوهش، فضای مجازی و نیز عرصه‌ای که طی سال‌های اخیر موجب رشد و شکوفایی و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات مراکز شده است.

بیست و سومین دوره این جشنواره تابستان امسال و به میزبانی استان اردبیل تدارک دیده شده بود که با توجه به شیوع بیماری کووید – ١٩ و لزوم محافظت از سلامتی هنرمندان و اهالی رسانه و به منظور قطع زنجیره ابتلاء، برگزاری آن تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

دلیل این تصمیم، مجموعه اقداماتی است که برای برگزاری جشنواره ضروری است؛ از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری جلسات انتخاب تولیدات در مراکز، جلسات انتخاب و داوری آثار توسط کارشناسان و داوران جشنواره و مجموعه‌ای از فعالیت‌های ستادی و اجرایی برای برگزاری مطلوب جشنواره اشاره کرد که با توجه به ضرورت انجام آنها از هم اکنون و چند ماه پیش از برگزاری جشنواره، در شرایط فعلی این امکان وجود ندارد.

بر این اساس زمان برگزاری جشنواره تولیدات مراکز از طریق معاونت امور استان‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.