یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

حسین مسافرآستانه:

اولویت نمایش با گروه های بلاتکلیف اسفند ۹۸ است

حسین مسافر آستانه در نشست خبری سومین جشنواره فیلم ویدئویی«یاس»

سینماپرس: حسین مسافرآستانه مدیر شورای سیاست گذاری تماشاخانه ایرانشهر از بلاتکلیفی جدول اجراهای سال جدید در این تماشاخانه خبر داد و گفت: اولویت اجرا در ابتدای سال جدید با گروه های نمایشی لغو اجرا در اسفند ۹۸ در صورت امکان اجرا برای آنها است.

به گزارش سینماپرس، حسین مسافرآستانه مدیر شورای سیاست گذاری تماشاخانه ایرانشهر ضمن بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: فعلا با برنامه های بلاتکلیف تئاتر هنوز برنامه ریزی درستی برای اجراهای سال جدید صورت نگرفته است چرا که هنوز مشخص نیست تعطیلات تا چه زمانی ادامه دارد و تا زمانی که تکلیف مشخص نشود ما هم نمیتوانیم برنامه ای بریزیم.

وی در ادامه افزود: اولویت اجراهای سال جدید با گروه هایی است که در اسفند ماه اجرایشان لغو یا نیمه کاره باقی مانده است به شرطی که امکان اجرا داشته باشند که کارهای نمایش لانچر ۵ به کارگردانی پویا سعیدی و زمستان/ داخلی / خانه عروسک از پگاه طبسی نژاد از این دست کارها هستند.

مسافرآستانه  اظهار داشت: باید بررسی کنیم که چقدر از کارها عقب هستیم، یک بخش کارها از سال قبل باقی مانده و یک بخش هم برنامه ریزی فروردین و اردیبهشت است که تکلیفشان نامشخص است.

وی در ادامه افزود: بنابراین باید با دوستان گروه ها صحبت کنیم ببینیم خودشان آیا امکان اجرا دارند یا خیر و مشخص شود اعضای گروهشان در چه وضعیتی هستند و اعلام آمادگی دارند یا خیر. ما درحال حاضر هیچ تاریخی را به هیچ گروهی نمی توانیم قول دهیم چرا که شرایط مشخص نیست.

مسافرآستانه درباره اجرای نمایش خودش که سال گذشته در تماشاخانه سرو به دلیل کرونا لغو شد، گفت: اجرای این نمایش هم مشخص نیست و باید ببینیم براساس شرایط خودمان و سالن وضعیت به چه صورت می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.