یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

آش شور «پایتخت» بالاخره رییس سازمان صدا و سیما را هم به واکنش کشاند؛

دستور ویژه علی عسکری به معاونت سیما برای بررسی حواشی قسمت آخر «پایتخت»

نقدی بر عملکرد صدا و سیما در نوروز ۱۳۹۷

سینماپرس: رئیس سازمان صداوسیما به معاونت سیما دستور ویژه ای برای بررسی حواشی قسمت آخرپایتخت6 داده و گفته است باید مشخص شود این اقدام حاصل اشتباه و بی توجهی است یا فتنه انگیزی «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!

به گزارش سینماپرس، رئیس سازمان صدا وسیما در دستوری ویژه به سید مرتضی میرباقری با اشاره به حواشی قسمت آخر مجموعه پایتخت 6 تاکید کرده لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه انگیز «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!

علی عسکری در این دستور که با تشکر و تقدیر از زحمات گسترده معاون سیما، مدیران شبکه ها و همکاران تلویزیون در تولید و پخش برنامه های متنوع و جذاب نوروزی و کسب نصاب بالا در میزان جذب مخاطبان آغاز شده است، تصریح کرده است: از آنجا که برخی از موارد ( از قبیل قسمت پایانی سریال پایتخت) نسبت به ضوابط و چارچوب های رسانه ملی دقت لازم را نداشته اند و تلاشهای شبانه روزی صورت گرفته در بخش های مختلف سازمان صدا وسیما را تحت الشعاع حاشیه سازی هایی قرارداده اند لازم است این موضوع بررسی دقیق و همه جانبه شود.

رئیس سازمان صدا وسیما در پایان خطاب به میرباقری تاکید کرده است : انتظار دارد ضمن برخورد مناسب، برنامه ریزی لازم برای پیشگیری از تکرار چنین مواردی صورت گیرد.

به گزارش فارس، فصل ششم پایتخت در کنار نابهنجاری هایی که به تصور کشیده بود در قسمت پایانی سکانس هایی را مشابه فیلمفارسی های قبل از انقلاب بازسازی کرده بود که با واکنش ها و اعتراضات بسیاری همراه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.