یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

اعتراض استون به حماقت اخلاقی ترامپ؛

آمریکا کرونا را سلاحی علیه ایران کرده است

نشست مطبوعاتی الیور استون

سینماپرس: کارگردان منتقد آمریکا در یادداشتی نسبت به بی‌رحمی دولت کشورش علیه ملت ایران واکنش نشان داده است.

به گزارش سینماپرس، الیور استون کارگردان سینمای هالیوود که از جمله منتقدان سیاست کشورش است، در روز گذشته در یادداشتی درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران و به کارگیری ویروس کرونا یادداشتی را منتشر کرده است.

او در این متن که به همراه فردی به نام دنیل کوالیک که فعال حقوق بشر است نوشته است به این مسئله اشاره کرده است که ایالت متحده آمریکا با تحریم‌های شدید خود علیه ایران، کوبا و ونزوئلا ویروس کرونا را عملاً به سلاحی علیه ملت ایران تبدیل کرده است.

وی در بخشی از این یادداشت نوشته است که ایران گزارش کرده است که هر ۱۰ دقیقه یک ایرانی از دنیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا می‌میرد، با این حساب اگر این روال ادامه داشته باشد میلیون‌ها ایرانی ممکن است جان خود را از دست بدهند. در این صورت دولت آمریکا باید مسئولیت بزرگ انسانی و قانونی به عهده بگیرد.

وی در ادامه نوشته است که: آمریکا هنوز به دنبال منابع و دیگر ابزارآلات لازم برای ادامه جنگ‌ در عراق و افغانستان و حمایت از کشتار سعودی‌ها در یمن است.

ایالات متحده همچنان به دنبال منابع و دیگر ابزارآلات لازم برای ادامه جنگ‌ در عراق و افغانستان و حمایت از کشتار سعودی‌ها در یمن است. این بیماری نه تنها ناکامی‌های روشن دولت ما در محافظت از شهروندانش را فاش کرد بلکه نبود عمیق نجابت انسانی آن را در مواجهه با کشورهای دیگر بر ملا کرد. باید قبل از آنکه به واسطه حماقت اخلاقی کشور ما جان تعداد بیشتری از افراد از دست برود، تغییری صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.