یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

به کارگردانی النا مکاری؛

کرونا فیلمبرداری یک فیلم تلویزیونی دیگر را متوقف کرد

بهشت زیرپای توست

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم تلویزیونی «بهشت زیرپای توست» که تنها بخشی از آن باقی مانده بود به خاطر کرونا متوقف شد، شراره رخام، محمد رشیدی، النا مکاری، حشمت آرامیده، مسعود ندافی و امیرحسین فتحی از بازیگران این فیلم هستند.

به گزارش سینماپرس، فیلم تلویزیونی «بهشت زیرپای توست» با کارگردانی النا مکاری، تهیه‌کنندگی محمد رشیدی و نویسندگی لاله گلرخ‌عربانی، که به تازگی وارد مرحله فیلمبرداری شده بود به دلیل کرونا ضبط آن متوقف شد.

در خلاصه داستان آمده فیلم درباره مادری است که دست برقضا در ۱۴سالگی عاشق پسرعمویش می‌شود و در آینده این موضوعات را از کوچکی تا بزرگ‌سالی‌اش روایت می‌کند، قرار است این فیلم از شبکه یک سیما و سایر شبکه‌های استانی به نمایش دربیاید.

شراره رخام، محمد رشیدی، النا مکاری، حشمت آرامیده، مسعود ندافی، هما خاکپاش، فریبا ترکاشوند، مهدی فقیه، آیدین بخشی، محمد فخیمی، میلاد شاهینی، زهره بهرامی، تهمینه کبیری، امیر حسین خیری،  هستی علی شیری، سپهر اکبری، زهرا عبدی و امیر حسین فتحی از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

سایر عوامل عبارتند از فاطمه غزاقی(برنامه ریز)،  شایان یزدان‌پناه(منشی صحنه)، بهاره محبوبی(عکاس)، حسین محمدی(مدیر فیلمبرداری)، مسعود حسینی(مدیر صدابرداری)،  میلاد کریمی(تدوین).

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.