دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

فقیه سلطانی:

«یک گاز کوچولو» را بین المللی خواهیم کرد

فقيه سلطاني در دورهمي

سینماپرس: فقیه سلطانی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: نمایش «یک گاز کوچولو» را تصمیم دارم پس از اجرا در تئاتر شهر به دیگر شهرها و در صورت حامی مالی به دیگر کشورها ببرم چون پتانسیل آن را دارد.

به گزارش سینماپرس، نمایش یک گاز کوچولو به کارگردانی فقیه سلطانی اسفند ماه سال گذشته اجرایش را در تئاتر شهر آغاز کرد که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. این نمایش دارای بازیگرانی چون گیلدا حمیدی، شهروز دل افکار، افشین غیاثی، مهسا مهجور، نورا هاشمی است.

داستان از این قرار بود که سه دوست قدیمی طی اتفاقی که در یک شب برای ایشان افتاده بعد از سال ها یکدیگر را یافته و تصمیم میگیرند آخرین شب زندگی خود را در اتاق مجلل یک هتل گذرانده و پیش از نیمه شب و قبل از تبدیل شدن به خوناشام برای در امان ماندن دیگران، به زندگی خود خاتمه دهند.

سلطانی در گفت وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: الان همه برنامه هایمان به خاطر کرونا به هم ریخته است نمایش یک گاز کوچولو را تنها ۵ شب در اسفند ماه به صحنه بردیم که به دلیل کرونا تعطیل شد. انشالا این نمایش بعد از کرونا در همان سالن تئاتر شهر به اجرایش ۳۰ شب ادامه می دهد.

وی در ادامه افزود: برنامه ای برای اجرای یک نمایشنامه نیل سایمون در تماشاخانه مهرگان دارم که برنامه مان برای تیر  ماه بود و با این شرایط دیگر به تیر ماه نمی رسم و باید کار را عقب تر مثلا ممکن است برای آذر ماه به اجرا برسانیم.

سلطانی با بیان اینکه همه چیز را این روزها کرونا تعیین می کند، گفت: نمایش یک گاز کوچولو برای ما خیلی بازخورد داشت تبلیغات و تلاش زیاد کردیم خوب هم شروع شد منتها دیگر فعلا شرایط مشخص نیست و بعد از آغاز اجراها در صورت امکان دو مرتبه آن را به صحنه خوابم. من فکرم این است که را به شهرهای دیگر و اگر امکان مالی داشتیم برای خارج از کشور به صحنه ببریم چون پتانسیل آن را دارد.

وی یادآور شد: یک کار دیگر را هم اگر برسم در سال جاری به صحنه خواهم برد اینها برنامه های مدت های مدید من است که امیدوارم به نتیجه برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.