سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

تا ۱۰خرداد ۱۳۹۹؛

تمدید مهلت ارسال اثر به نمایشگاه عروسک «لبخند زمین»

نمایشگاه عروسک «لبخندِ زمین»

سینماپرس: مهلت ارسال تصویر آثار برای شرکت در نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین» که پیش از این ۳۱ اردیبهشت اعلام شده بود تا ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، نمایشگاه عروسک «لبخند زمین» در بردارنده عروسک‌هایی خواهد بود که از هر جنس و ابعادی به مفهوم «لبخندِ زمین» اشاره داشته باشد.

این نمایشگاه با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استودیو عروسک نیلشید پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر بر اساس فراخوان، عروسک‌های این نمایشگاه باید خلاقانه، ابداعی و غیرکپی‌ باشد و موادی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود باید از پارچه، چوب، پاپیه‌ماشه، انواع خمیر مجسمه، گل، گچ و ترکیبی از مواد در دسترس و به‌ویژه طبیعی و دوست‌دار طبیعت باشد.

در همین حال با توجه به تمدید مهلت علاقه‌مندان تا ۱۰خرداد ۱۳۹۹ فرصت دارند تا عکسِ‌ عروسک‌های خود را به شماره واتس‌اپ ۰۹۹۱۲۴۷۸۷۶۷ ارسال کنند.

لازم به یادآوری است تاکنون ۵۰ اثر در بخش تخصصی ۴۵ اثر در بخش عمومی کودک و نوجوان و ۳۶ در بخش عمومی بزرگ‌سال به دبیرخانه این رویداد رسیده است.

داوران بخش تخصصی فراخوان نمایشگاه «لبخند زمین» لیلا کفاش‌زاده، آزاده بیات، مژده دانش‌پژوه، ساغر لطفی‌نژاد و نیلوفر جلیلوند هستند.

در عین حال قرار است آثار بخش تخصصی بعد از اتمام مهلت ارسال داوری و روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ اسامی پذیرفته شدگان اعلام ‌شود که نشانی پستی و زمان  برای ارسال اصل آثار متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.