شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

به سبب پخش برنامه «پگاه عاشقی» از شبکه دو سیما؛

قدردانی رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح از رئیس صدا و سیما

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در نامه‌ای به رئیس صداوسیما از شبکه دو سیما به دلیل اهتمام در پرداختن به نام و یاد شهدا قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در نامه‌ای خطاب به دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما از اهتمام برنامه «پگاه عاشقی» شبکه دو سیما در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای ایران زمین در بهترین ساعات مناجات و استغاثه در ماه مبارک قدردانی کرد.

در پیام رئیس بنیاد روایت فتح برای رئیس سازمان صدا و سیما آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای علی عسگری
ریاست محترم سازمان صدا و سیما

یادآوردن و زنده نگه داشتن نام شهدا وظیفه ایست که بر گردن تمامی ارگان ها و نهاد های این کشور بوده  و همانطور که فرمانده کل قوا حضرت  امام خامنه ای (مدظله) فرمودند فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
در شرایط فعلی که نیازی بسیار جدی به پرداختن از قهرمانان واقعی این مرز و بوم احساس شده و فرصت طلایی برگزاری سفر مقدس راهیان سرزمین نور هم متاسفانه  از دست رفته، قطعا نام آوردن از شهدای عزیز این سرزمین در رسانه ملی آن هم در ایام ماه مبارک رمضان و در بهترین ساعت مناجات و استغاثه به درگاه خداوند احساس بسیار خوشایندی را در آن اوقات مقدس برای مردم ایران به وجود آورده و یادآور فداکاری هایی است که امروزه غرور و افتخار را برای تک تک ملت ایران به ارمغان آورده است و این مهم این روزها از برنامه محترم پگاه عاشقی و از شبکه ارزنده ۲ سیما در حال انجام است.
حال وظیفه خود میدانم تا بدینوسیله و به عنوان قطره کوچکی از دریای عشاق و دلباختگان راه و یاد شهدا از زحمات بسیار شما برادر عزیز و دیگر زحمت کشان رسانه ملی خصوصا از سازندگان برنامه وزین پگاه عاشقی و مدیران محترم شبکه دوم سیما جهت اعتلای نام شهدا کمال قدردانی و تشکر را داشته و به همسنگری با شما عزیزان در راستای تحقق آرمان های انقلاب و تلاش برای ادامه دادن راه شهدا افتخار کنم.

اجرکم عند الله
سید محمد یاشار نادری
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.