چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

سخنگوی شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان:

استعفای «مهدی سجاده‌چی» هنوز پذیرفته نشده است

مهدی سجاده چی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نوشتار سینمای ایران

سینماپرس: خسرو نقیبی سخنگوی شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان تأکید کرد استعفای مهدی سجاده‌چی رییس این شورا فعلا پذیرفته نشده است و باید در جلسه‌ای دلایل این استعفا بررسی شود.

به گزارش سینماپرس، خسرو نقیبی سخنگوی شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان در گفتگو بامهر درباره استعفای مهدی سجاده‌چی رییس این شورا گفت: برای تعیین تکلیف استعفای آقای سجاده‌چی باید جلسه‌ای تشکیل شود چون هنوز استعفای او از سوی شورای مرکزی فیلم‌نامه‌نویسان پذیرفته نشده و این امر منوط به برگزاری جلسه است. این جلسه باید با حضور ایشان برگزار شود چون در استعفانامه‌ای که از سوی وی دریافت کرده‌ایم، دلیلی ذکر نشده است بنابراین نیاز داریم دلایل آقای سجاده‌چی را بشنویم آنگاه باید هر ۲ طرف برای ادامه کار تصمیم بگیرند.

وی افزود: ما هم از سوی خبرگزاری‌ها متوجه شدیم که گویا استعفای ایشان بنا به دلایل شخصی بوده‌است اما در متنی که برای ما فرستاده، تنها عنوان کرده که قصد کناره‌گیری دارد. ما پیش‌تر هم شاهد چنین اتفاقاتی از سوی اعضای شورا بوده‌ایم که با مذاکره در شورای مرکزی کانون فیلم‌نامه‌نویسان هر دو طرف تصمیم به ادامه همکاری گرفتند. قطعاً دلمان نمی‌خواهد آقای سجاده‌چی از جمع ما جدا شود از همین رو باید دلایل ایشان را بشنویم.

نقیبی در پایان اظهار کرد: رای فعلی ما این است که ایشان بمانند مگر اینکه دلایلی داشته باشند که شورای مرکزی را قانع کند تا آن‌ها استعفا را بپذیرند. فکر می‌کنم هفته آینده این جلسه برگزار شود چون چند طرح مهم در کانون فیلم‌نامه‌نویسان در جریان است که یکی از آن‌ها مربوط به طرح اخیر بنیاد سینمایی فارابی است. به همین دلیل احتیاج است شورا به یکپارچگی برسد از همین رو سعی می‌کنیم در هفته پیش رو جلسه تشکیل شود و آقای سجاده‌چی را هم در جمع‌مان داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.