شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

با رویکرد تئاتر عروسکی ایده محور؛

معرفی مدیران نخستین جشنواره مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان

جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی

سینماپرس: مدیران نخستین جشنواره بین‌المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان با رویکرد تئاتر عروسکی ایده محور معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، این جشنواره با رویکرد تئاتر عروسکی ایده محور و با همکاری و حمایت انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر، خانه عروسک، دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و موسسه فرهنگی هنری تماشاگان برگزار می‌شود.

پوپک عظیم پور، پژوهشگر و استاد دانشگاه به عنوان مسئول شورای سیاست‌گزاری، بهرام بهبهانی، کارگردان و استاد دانشگاه به عنوان استاد مشاور جشنواره و پیشنهاد دهنده جشنواره، سلما محسنی، اردهالی پژوهشگر و کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه و مرجان پورغلامحسین کارگردان تئاتر به عنوان مسئولان امور بین الملل و امور کارگاه‌ها، زینب لک، کارگردان و پژوهشگر تئاتر و رسانه به عنوان مدیر رسانه و مهشید موسوی دانشجوی تئاتر عروسکی به عنوان دبیر جشنواره معرفی شدند.

از اعضای همراه کننده این جشنواره می‌توان به فریما رضاییان مدیر اجرایی، درنا رشیدزاده مدیر مالی، ملیحه جعفری مسئول روابط عمومی، کیانا شهروزی و حدیث تشنیزی به عنوان همکاران روابط عمومی و الیکا شفیعی به عنوان دستیار اجرایی می‌توان اشاره کرد.

گفتنی است، با توجه به استقبال از این جشنواره شورای سیاست گزاری بخش غیر دانشجویی (اساتید، پیشکسوتان و غیردانشجویان) را به این جشنواره اضافه کند و در این بخش از 3 کارگردان بدون اولویت تقدیر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.