دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

با ساخت فیلم سوم؛

«خرس پدینگتون» همچنان بدون کارگردان اصلی

خرس پدینگتون

سینماپرس: در حالی که دو سوم از آثاری که توسط پل کینگ کارگردانی شده درباره خرس‌هاست، وی اعلام کرد روی صندلی کارگردانی قسمت سوم فیلم «خرس پدینگتون» نمی‌نشیند.

به گزارش سینماپرس، پل کینگ که دو فیلم اول از سری فیلم‌های «خرس پدینگتون» را کارگردانی کرده اعلام کرد اگرچه کارگردانی قسمت سوم این فیلم را انجام نمی‌دهد، اما به معنی این نیست که از این مجموعه جدا خواهد شد.

ساخت قسمت سوم این فیلم که با تمرکز بر یک خرس کلاه بر سر عاشق مارمالاد است، هم اکنون در دست تولید است.

در حالی که زمستان پیش اعلام شده بود قسمت سوم به کارگردانی پل کینگ کارگردان و نویسنده «پدینگتون» ساخته می‌شود، حالا او اعلام کرده که چنین قصدی ندارد و او به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

وی از تجربه کارگردانی دو قسمت پیشین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارهای زندگی‌اش یاد کرد و گفت وقت آن رسیده که بر پروژه‌های دیگر تمرکز کند و اجازه بدهد افراد دیگری مهر خود را بر این فیلم بزنند.

این فیلمساز بریتانیایی در مصاحبه‌ای گفته است: یک جایی دیگر باید دست برداری. شاید زمان آن رسیده که فرد دیگری کار را ادامه دهد. سعی می‌کنم فیلم سوم را نسازم زیرا یک اشتباه خیلی خیلی بزرگ خواهد بود.

کینگ علاوه بر ساخت «پدینگتون» در سال ۲۰۱۴ و «پدینگتون ۲» در سال ۲۰۱۷ فیلمنامه فیلم نخست را خودش نوشت و نویسنده فیلمنامه دوم در کنار سیمون فارنابی بود. وی از اینکه وقت زیادی را صرف کرد تا پدینگتون را راهی پرده‌های بزرگ کند بسیار خوشحال است.

این کارگردان در مصاحبه با امپایر گفته است فیلمنامه قسمت سوم هم در حال نوشته شدن است و امکان دارد فیلم بعد از این هم ادامه پیدا کند.

هنوز روشن نیست چه کسی کارگردانی فیلم سوم را انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد که قرار نیست پدینگتون در آخر بمیرد و قرار هم نیست در پایان با یک شیشه مارمالاد به آسمان برود.

این کارگردان به جز «پدینگتون» سازنده فیلم «بانی و بال» در سال ۲۰۰۹ بود و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی را نیز در کارنامه دارد.

سال ۲۰۱۸ اعلام شده بود وی در حال اقتباسی جدید از ویلی وانکا برای ساخت فیلمی جدید از این شخصیت داستانی کتاب رولد دال است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.