دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

مهوش صبرکن:

بعید می‌دانم سینما تا سال ۱۴۰۰ به وضعیت قبلی برگردد

مهوش صبرکن و محمود پاک نیت در مراسم بزرگداشت مرحوم فرج الله سلحشور

سینماپرس: بازیگر سریال «دخترم نرگس» گفت: تا آنجایی که من حضور داشتم، سریال با دقتی خاص و با کیفیت ساخته شد، حالا باید دید در تدوین و صداگذاری به چه صورت پیش می‌رود، اما گمان می‌کنم که به واسطه داستانی جذاب، از جمله سریال‌های موفق تلویزیون در سال‌های اخیر باشد.

به گزارش سینماپرس، مهوش صبرکن در گفتگو با میزان، پیرامون حضورش در سریال «دخترم نرگس» گفت: در این سریال نقش بسیار متفاوتی را نسبت به گذشته بازی می‌کنم، شخصیتی که من ایفاگر آن هستم سال‌ها از خودم مسن‌تر است و همین چالش جذابی بود که این نقش برایم به همراه داشت.

وی نقش خود در سریال «دخترم نرگس» را اینگونه تشریح کرد: این نقش برخلاف خود من کاراکتری بسیار آرام است، فردی که از لحاظ وجهه اجتماعی به شدت با من در تفاوت است، نکته جالب توجه درباره این نقش آن است که این کاراکتر بسیار درشت اندام‌تر از من است و به همین دلیل من باید حرکاتم در قالب نقش را بسیار کند انجام می‌دادم.

بیشتر بخوانید:

برای مشاهده گفت‌وگوی صبرکن پیرامون بازی در سریال بوی باران اینجا کلیک کنید.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین رابطه ادامه داد: من در سریال «دخترم نرگس» نقش مادر بزرگ یک خانواده پرجمعیت را بازی می‌کنم، این کاراکتر به نوعی لیدر این خانواده است و تمامی تصمیمات مهم تحت نظر وی گرفته می‌شود.

وی درباره چگونگی پیوستن به سریال «دخترم نرگس» افزود: در ابتدا فیلمنامه برای من ارسال شد، بعد از خواندن آن سریعا نقش را قبول کردم، زیرا از لحاظ حال و هوا و اتمسفر کاملا متفاوت از کارهایی بود که تاکنون بازی کرده ام.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره احتمال موفقیت سریال «دخترم نرگس» در میان مخاطبان اذعان کرد: تا آنجایی که من حضور داشتم، سریال با دقتی خاص و با کیفیت ساخته شد، حالا باید دید در تدوین و صداگذاری به چه صورت پیش می‌رود، اما گمان می‌کنم که به واسطه داستانی جذاب، از جمله سریال‌های موفق تلویزیون در سال‌های اخیر باشد.

وی درباره زمان تولید سریال «دخترم نرگس» اضافه کرد: این سریال تابستان سال گذشته در شهر ارومیه ساخته شد، با اینکه این اثر در شبکه استانی ساخته شده، اما زبان اثر فارسی است و اکثریت کاراکترها به زبان فارسی صحبت می‌کنند.

صبرکن درباره وضعیت کنونی سینما و هنر بعد از شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: به شخصه بعید می‌دانم که سینما تا سال ۱۴۰۰ به وضعیت قبلی برگردد، اکثریت جشن‌ها و جشنواره‌های سینمایی تاکنون لغو شده اند به همین دلیل احتمال می‌دهم ما بار دیگر سینمای پررونق را در سال آتی تجربه کنیم، البته این وضعیت تنها به کشور ما ختم نمی‌شود و هر روز شاهدیم که جشن‌های سینمایی همچون اسکار هم به تعویق می‌افتند، کرونا مشکلی جهانی است که کل هنر در جهان را با مشکل مواجه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.