سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

به سبب مشارکت فعال در طرح «فهما»؛

قدردانی کانون های فرهنگی مساجد از شبکه یک سیما

آرم شبکه یک سیما*

سینماپرس: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از اهتمام رسانه ملی به ویژه شبکه یک سیما به دلیل همکاری شایسته در معرفی و شناساندن رویداد ملی «فهما، فرهنگ و هنر مساجد ایران» قدردانی کرد.

به گزارش سینماپرس، حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه ای به دکتر علی عسکری رییس سازمان صداوسیما از تلاش های مجید زین العابدین مدیر شبکه یک به دلیل اختصاص دادن این شبکه به عنوان قرارگاه مسجد برای معرفی و احیای مساجد در طرح عظیم «فهما، فرهنگ و هنر مساجد ایران» تشکر کرد.

شبکه یک سیما در برنامه پرمخاطب «فرمول یک» نفرات برگزیده رویداد «فهما، فرهنگ و هنر مساجد ایران» را معرفی کرده است.

رویداد پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران «فهما» به صورت دوسالانه برگزار می شود. تاکید بر موضوع «فرهنگ سازی»، «هنر پروری»، «توانمند سازی» از جمله فعالیت های مسجدی است که در این رویداد ملی تجلی خواهد یافت.

نخستین مرحله رویداد پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران «فهما» سال گذشته با هدف شناخت امکانات و شناسایی زیر ساخت ها فعالان فرهنگی کانون ها در مساجد کشور برگزار شد.

احیاء و گسترش کارکردهای فرهنگی تبلیغی مساجد از اهداف پیش روی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در افق ۱۴۱۴ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.