دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

عنایت بخشی:

محرم امسال به تلویزیون باز خواهم گشت

عنایت بخشی در اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات تلویزیونی جام جم

سینماپرس: بازیگر سریال «ولایت عشق» گفت: به امید خدا ماه محرم امسال با یک سریال مناسبتی به تلویزیون باز خواهم گشت، سال گذشته فیلمبرداری سریالی با موضوع ماه محرم و عاشورای حسینی را به پایان رساندم که برای پخش در ماه محرم امسال آماده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، عنایت بخشی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع دوباره و اوج گیری بیماری کرونا بار دیگر خانه نشین شده‌ام، ترجیح می‌دهم برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه کمتر از خانه خارج شوم به همین دلیل چند پیشنهادی که برای بازی داشتم را به بعد موکول کردم.  

وی با اشاره بر حضورش در سریال جدید خود به مناسبت ماه محرم اظهار کرد: به امید خدا ماه محرم امسال با یک سریال مناسبتی به تلویزیون باز خواهم گشت، سال گذشته فیلمبرداری سریالی با موضوع ماه محرم و عاشورای حسینی را به پایان رساندم که برای پخش در ماه محرم امسال آماده می‌شود.

محرم امسال با یک سریال به تلویزیون باز خواهم گشت/حفظ جان انسان وظیفه مومن است

بازیگر سریال «ولایت عشق» درباره نقش خود در این سریال اذعان کرد: این سریال از نظر من کاملا قابل تعمق و تفکر است، اثری که در حال و هوای محرم و صفر ساخته شده و من هم در آن نقشی خوب و گیرا را بازی می‌کنم، برای ضبط این سریال راهی شمال کشور شده بودم، البته ضبط این اثر سال گذشته در پاییز و قبل از شروع بیماری کرونا به اتمام رسید.  

وی با تاکید بر لزوم حفظ اصول بهداشتی اضافه کرد: از نظر من همه ما باید همواره توکل بر خدا داشته باشیم و هر چه خیر است را پیش گیریم اما در قبال چنین بیماری مهلکی که البته راه انتقال آن هم مشخص شده عقل سلیم حکم می‌کند که رعایت کنیم.

https://www.mizanonline.com/files/fa/news/1399/2/14/2574459_530.jpg

بازیگر سریال تلویزیونی «امام علی (ع)» در همین رابطه ادامه داد: بدون شک ماه‌های گذشته برای تمام ما ایرانیان روزها و هفته‌های بسیار سختی را از لحاظ روحی و مالی به همراه داشته اما چه می‌شود کرد، همانطور که می‌دانیم این ویروس تنها به ایران ختم نمی‌شود، کل جهان درگیر این بیماری مرگبار است پس در این شرایط وظیفه خود ماست که برای خلاصی از دست آن دستورات بهداشتی را رعایت کنیم.  

بخشی با امید به پایان دوران کرونایی خاطرنشان کرد: بالاخره این بیماری هم روزی به پایان می‌رسد، آنچه مسلم است آنکه ما تا چه حد از جان خودمان و عزیزانمان حفاظت کرده‌ایم، همانطور که می‌دانیم حفظ جان انسان وظیفه مومن است پس این باری بزرگ بر دوش ماست تا با رعایت درست اصول بهداشتی جان و مال دیگران را به خطر نیندازیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.