سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

با همراهی تعدادی از معاونان؛

بازدید وزیر ارشاد از تالار وحدت

بازدید وزیرفرهنگ از تالاروحدت

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از معاونان و مدیران بنیاد فرهنگی هنری رودکی از بخش ماشینری و امکانان صحنه ای تالار وحدت بازدید کرد.

به گزارش سینماپرس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ماشینری و امکانات صحنه تالار وحدت بازدید کرد. در این بازدید سید مجتبی حسینی معاون امور هنری و لادن حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی جعفری‌نژاد رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی همراهی می‌کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازسازی‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر و نیز پاره‌ای نیازهای بخش ماشینری تالار وحدت قرار گرفت.

در این رویداد مدیر فنی و مسئولان بخش‌های ماشینری و صحنه تالار وحدت توضیحاتی را درباره ویژگی‌های فنی این تالار ارایه کردند.

همچنین گزارشی از تلاش‌های صورت گرفته برای نوسازی تالار وحدت و از جمله رایزنی صورت گرفته با شرکت اتریشی خدمات دهنده به اپرای دولتی وین ارایه شد.

وزیر ارشاد از تالار وحدت بازدید/ گزارش مذاکره با اتریشی ها

نوسازی سیستم صدای تالار وحدت و به روز رسانی آن به یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات موجود در خاورمیانه، ترمیم صندلی‌های کف و تعویض صندلی‌های بالکن‌های تالار با حفظ اصالت قبلی آن از جمله اقداماتی بود که در این بازدید به آن اشاره شد.

صالحی در این رویداد جهت نوسازی تالار وحدت از جمله سیستم اطفای حریق مجموعه قول مساعد برای همکاری داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پهنه فرهنگی رودکی بازدید و بر ظرفیت‌های این پهنه برای اجرای رویدادهای هنری تاکید کرد. ‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.