جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

سعید داخ:

پرکار بودن نشانه موفقیت یک بازیگر نیست

سعید داخ

سینماپرس: بازیگر فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» گفت: بازیگر به نقطه‌ای می رسد که سعی می کند با حساسیت بیشتری کار کند، از نظر من شاید صرفاً پشت سر هم کار کردن نشان دهنده توانایی یک بازیگر نیست، من ترجیح می‌دهم کمتر اما بهتر دیده شوم.

به گزارش سینماپرس، سعید داخ در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول به کاری نیستم اما فیلم سینمایی «خون خدا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی را در صف اکران دارم. علاوه بر آن این روزها پخش سریال نمایش خانگی «آقازاده» را نیز پشت سر می‌گذارم که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شده است. 

وی درباره دلیل کم کاری خود در عرصه بازیگری افزود: واقعیت امر پیشنهادات زیادی طی ماه‌های گذشته داشته‌ام اما خودم ترجیح دادم که آنها را رد کرده و بازی در این آثار را قبول نکنم.

«خون خدا» را در صف اکران سینما دارم/فیلمنامه خوب نباشد، نقش را قبول نمی‌کنم

بازیگر فیلم سینمایی «خون خدا» در همین راستا ادامه داد: برای من به شخصه فیلمنامه حرف اول را می‌زند، وقتی در فیلمنامه نقش‌ پیشنهاد شده را دوست نداشته باشم چرا باید در آنها بازی کنم، فعلاً کاری که مرا به عنوان بازیگر به چالش بکشاند به من پیشنهاد نشده است. 

وی دلیل عدم قبول نقش‌های پیشنهاد شده را اینگونه توصیف کرد: بالاخره هر بازیگری بعد از گذشت زمان برخی انتخاب‌هایش عوض می‌شود و در انتخاب‌هایش سختگیر می‌شود، من هم وسواس‌های شخصی خودم را دارم و همین وسواس باعث شده به هر قیمتی بازی نکنم. 

عادت ندارم از هر چیزی گلایه کنم/پیشنهاد زیاد دارم اما به هر قیمتی بازی نمی‌کنم////////////پنجشنبه

بازیگر فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» ادامه داد: بازیگر به نقطه‌ای می رسد که سعی می کند با حساسیت بیشتری کار کند، از نظر من شاید صرفاً پشت سر هم کار کردن نشان دهنده توانایی یک بازیگر نیست، من ترجیح می‌دهم کمتر اما بهتر دیده شوم.

داخ درباره وضعیت امروز بازیگران در سینما و تئاتر خاطرنشان کرد: من نمی توانم نظری کلی بدهم، از طرف خودم حرف می زنم و اصلاً اهل گلایه و این حرف‌ها که کار کم شده‌ام نیستم، اتفاقاً پیشنهادات زیادی داشتم اما خودم نمی‌خواهم مردم با نقش‌های ضعیف مرا ببینند، اهل این حرف‌ها نیستم که بگویم همه بیکار شده‌اند و خانه‌نشین هستند، حداقل در مورد خودم اینگونه نیست، بیکاری هیچگاه برای من اتفاق نمی‌افتد زیرا همانگونه که گاهاً از سوی کارگردانان انتخاب می‌شوم، خودم اثری را تولید کرده و بازیگر انتخاب می‌کنم، پس کمتر پیش می آید که بیکار باشم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.