جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

به کارگردانی بهروز افخمی؛

«رعد و برقِ» در رمضان ۱۴۰۰

سریال «رعد و برق»

سینماپرس: تازه‌ترین سریال تلویزیونی بهروز افخمی در یکی از روستاهای استان گلستان فیلمبرداری‌اش را از سرگرفته است تا خودش را به آنتن شبکه ۵ در رمضانِ ۱۴۰۰ برساند.

به گزارش سینماپرس، عوامل سریال «رعد و برق»، بعد از توقف به دلیل شرایط کرونایی کشور، تصویربرداری این مجموعه را در روستای ییلاقی درازنو بر فراز ابرهای استان گلستان آغاز کرده‌اند. درازنو، یکی از دهکده‌های ییلاقی استان گلستان است که در بلندترین ارتفاعات کردکوی قرار گرفته و آن‌قدر مرتفع است که از بلندای آن می‌توان منظره حیرت‌انگیز بیش از ۱۰ شهر و ده‌ها روستا در استان‌های گلستان و حتی مازندران را مشاهده کرد.

سعید اشناب (مدیر شبکه ۵ سیما) به همراهی مهدی کریمی (قائم‌مقام شبکه) و مصطفی رضوانی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه)، به روستای درازنو استان گلستان رفت و از نزدیک در جریان تولید این سریال قرار گرفت. در این دیدار، داود هاشمی (تهیه‌کننده) و بهروز افخمی (کارگردان) نیز درباره پیچیدگی‌های فنی و اجرایی و به خصوص جلوه‌های ویژه که در این سریال خیلی پررنگ است، توضیحاتی دادند.

تلویزیون، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سریال ایرانی، ماه مبارک رمضان، شبکه پنج | شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران،

«رعد و برق» تا کنون توانسته تقریباً یک سوم تصویربرداری را پیش ببرد و در تلاش است خودش را به آنتن ماه رمضان ۱۴۰۰ برساند. شهرام قائدی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، امیر موسوی و پوریا منجزی از جمله بازیگرانی‌ هستند که تاکنون برای ایفای نقش‌ در این سریال انتخاب شده‌اند.

تلویزیون، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سریال ایرانی، ماه مبارک رمضان، شبکه پنج | شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران،

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.