شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

کیانوش اسلامی:

دستمزدبازیگران مثل قیمت مسکن بالا می‌رود!

کیانوش اسلامی

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «پلاسما» ضمن اشاره به پایان نگارش فیلمنامه این اثر و درخواست پروانه ساخت برای آن،‌ تعدادی از بازیگران این پروژه را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، کیانوش اسلامی نویسنده و کارگردان درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: بتازگی آخرین مراحل بازنویسی و نگارش فیلمنامه «پلاسما» را به پایان رسانده‌ام، همچنین مراحل اولیه پیش تولید این فیلم در موسسه فوژان فیلم آغاز شده و اوایل این هفته درخواست پروانه ساخت این فیلم به سازمان سینمایی ارایه خواهد شد.

وی بیان کرد: این فیلمنامه داستانی فلسفی و معمایی دارد و کسانی که به فیلم‌هایی از گونه «پلتفرم» علاقه دارند، می‌توانند مخاطب این نوع فیلمنامه باشند.

این کارگردان توضیح داد: متاسفانه به دلیل مسایل اقتصادی و همچنین پرهزینه بودن ساخت فیلم باید تمام شرایط را در نظر گرفت که در فصل و زمان مناسب بدون هدر دادن سرمایه بتوانیم این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

این نویسنده در ادامه بیان کرد: قصد دارم از بازیگران خاصی در نقش‌های اصلی این فیلم استفاده کنم ولی هر روز دستمزد بازیگران بجایی که رو به تعادل برود در عین ناباوری مانند قیمت مسکن و زمین بالا می‌رود!

وی درباره ترکیب فعلی بازیگران این پروژه توضیح داد: حضور منوچهر زنده دل، غزال نظر و فرید ولی زاده در این فیلم قطعی شده است.

اسلامی در پایان و درباره داستان «پلاسما» گفت: در خط داستانی این فیلم آمده است «ما در ۱ درصدی از جهان زندگی می‌کنیم که در آن حالتی از ماده به جز پلاسما غلبه دارد.»

«پلاسما» پنجمین ساخته بلند کیانوش اسلامی بعد از «پیچ فرعی»، «شکاف»، «جاده موریانه»، «چشمان زیبای طبقه آخر» است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.