شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

در شرایط بی صاحبی شبکه نمایش خانگی؛

«آقازاده» تصاویر و دیالوگ‌های حذف‌شده را منتشر کرد

سریال «آقازاده»

سینماپرس: سازمان هنری رسانه‌ای اوج در اقدامی بحث برانگیز بخش‌هایی از تصاویر و دیالوگ‌های حذف‌شده این قسمت از سریال آقازاده را منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، سازمان هنری رسانه ای اوج در صفحه رسمی خود با انتشار تصاویری از  حذف چند سکانس در  ششمین قسمت سریال آقازاده خبر داد.   

 روز گذشته (جمعه دهم مردادماه)    قسمت ششم سریال آقازاده با  یکی دو ساعت تأخیر در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا  عرضه شد.  

از سوی دیگر امیرشیبان خاقانی تدوینگر سریال هم در صفحه شخصی خود با نوشتن این جمله که «همچنان درگیر کات‌های دستوری؛ امیدوارم به پخش برسیم. تهیه‌کننده چند قدم تا CCU» به شایعه حذف و ممیزی این قسمت از سریال واکنش نشان داد. واکنشی  که در صفحات فیلمبردار و صدابردار  سریال و سینا مهراد و پردیس پورعابدینی(دو بازیگر اصلی سریال)  نیز با هشتگ «نه به سانسور»   باز نشر شد.  

 همچنین اکانت رسمی سریال «آقازاده» در توئیتر هم در پاسخ به یکی از مخاطبان درباره این قضیه نوشت: «امروز که با تاخیر به پخش رسیدیم ولی اتفاقا بچه‌های آقازاده هم متعجبند و باور نمی‌کنند حرف‌هایی درباره نماز، ایمان و معنویت و ارادت به امام رضا(ع) حذف بشه.»

اما  سازمان هنری رسانه‌ای اوج هم در صفحه رسمی خودر در ایسنتاگرام جزئیات بیشتری از این ماجرا منعکس کرد. در این صفحه تصاویری از سکانس های حذف شده این قسمت منتشر شده و در ادامه با کاربران این پرسش مطرح شده است که «به نظر شما چرا این دیالوگ‌ها را از سریال حذف کردند؟»

«آقازاده»   عنوان سریالی در شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی است که از هفته اول تیرماه وارد شبکه‌ نمایش خانگی شد.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم‌پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده» هستند.

 این سریال موضوعی ملتهب و به روز داشته و در ارتباط با پرونده‌های فساد اقتصادی و آسیب های  سیاسی، فرهنگ و اجتماعی مرتبط با آن است. درادامه تصاویر و دیالوگ های حذف شده این قسمت از سریال که مربوط به سفر حامد شخصیت اصلی داستان و همسرش به مشهد و حضور یک خانم غریبه در حرم امام رضا(ع) است را خواهیم دید.


 




 

*آنا

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.