یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

تهیه کننده سریال خبر داد؛

انصراف «محمدحسین لطیفی» از کارگردانی «بوقلمون»

محمدحسین لطیفی در دیدار رئیس مجلس با رئیس صداوسیما و جمعی از کارگردانان

سینماپرس: تهیه کننده سریال «بوقلمون» گفت: «محمدحسین لطیفی» به دلیل کارگردانی یک سریال دیگر از گروه ما جدا شد و این روزها مشغول رایزنی با چند کارگردان کمدی برای کارگردانی این سریال هستیم.

به گزارش سینماپرس، «نعمت چگینی» تهیه کننده سریال «بوقلمون» به فارس، گفت: امیرعباس پیام و کریم خودسیانی در حال نگارش متن های این سریال ۳۰ قسمتی هستند و مدتی است حسن وارسته نیز از گروه نویسندگان ما جدا شده است.

وی با اشاره به تغییر کارگردان این سریال نیز بیان داشت: محمدحسین لطیفی به دلیل کارگردانی یک سریال دیگر از گروه ما جدا شد و این روزها مشغول رایزنی با چند کارگردان کمدی برای کارگردانی این سریال هستیم و ترجیح مان بر این است تا از کارگردانی به نام و شناخته شده در این ژانر استفاده کنیم. 

این تهیه کننده همچنین عنوان داشت: اگر برنامه ریزی هایمان طبق روال پیش رود تا پایان امسال سریال را مقابل دوربین خواهیم برد.

وی درباره لوکیشن های سریال «بوقلمون» نیز افزود: اغلب لوکیشن ها در تهران قرار دارند و بخشی هم در گیلان مقابل دوربین می بریم. 

در یک خطی داستان این سریال آمده است که: یک مرکز پرورش بوقلمون که محل درآمد وامرار معاش چندین خانواده است، پس از مصدومیت، مدیر و گرداننده آن دچار مشکل می شود. بنابراین تمام کسانی که از این مجموعه تولیدی و اقتصادی نفع می برند، باید اختلافاتشان را کنار گذاشته،  دست به دست هم دهند تا این مجموعه را فعال وسرپا نگه دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.