دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

پس از ۷ سال کارگردانی؛

«شکوفه‌های شانگهای» ساخته می‌شود

وونگ کار وای

سینماپرس: وونگ کار-وای با اولین سریال دراماتیک خودش که ماجرایش در دهه ۱۹۹۰ می‌گذرد و او نخستین اپیزودش را کارگردانی کرده، دیده خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندی وایر، وونگ کار وای فیلمساز هنگ‌کنگی پروژه‌های مختلفی را پشت سر هم خلق می‌کند. در حالی که پروژه تولید فیلم سینمایی «شکوفه‌ها» این کارگردان از ماه فوریه شروع شد و به دلیل شیوع کرونا با تاخیر روبه رو شد، و همچنان که ساخت این فیلم در دستور است، او اکنون تولید سریال «شکوفه‌های شانگهای» را شروع کرده است. این سریال اولین سریال دراماتیک این کارگردان و اقتباسی از رمان «شکوفه‌ها» نوشته جین یوچنگ است که چندین جایزه دریافت کرده است.

پوستر سریال وونگ کار-وای دیده شد/ فیلم هم ساخته می‌شود

با انتشار پوستر این سریال با بازی هو جی، اولین تصویر از این اثر دیده شد.

خود وونگ خالق و تهیه کننده این سریال است و با آن ارجاعی به سرزمین زادگاه خود دارد. وونگ کارگردانی اپیزود پایلوت این سریال را نیز خودش انجام داده است.

این نخستین باری است که پس از سال ۲۰۱۳ و کارگردانی «استاد بزرگ» وونگ کار وای پشت دوربین قرار گرفته است.

فیلمنامه‌نویس اهل شانگهای کین وِن کار نوشتن فیلمنامه این مجموعه را برعهده داشت. پیتر پیو فیلمبردار برنده اسکاری فیلم «ببر خیزان، اژدهای پنهان» نیز از عوامل این فیلم است.

این سریال راوی داستانی از یک میلیونر خودساخته به نام مستر بائو است که هو جی نقش وی را بازی می‌کند. این سریال سفر پرماجرای وی را به عنوان جوانی فرصت طلب با گذشته‌ای پردردسر و رسیدن به بالاترین مدارج در شانگهای را تصویر می‌کند. رشد عظیم دهه ۱۹۹۰ چین پس زمینه این داستان است. ماجرا، افتخار، عشق و بی‌گناهی چهار عنصر اصلی زندگی این مرد است.

وونگ کار-وای از این سریال با تاکید بر رمان «شکوفه ها» به عنوان یک رمان برجسته گفت می‌تواند از طریق آن عشقش به سرزمین زادگاهش را تصویر کند. وی افزود: با این سریال، می‌خواهم مخاطبان را به زیبایی‌های شانگهای دعوت کنم و از ساکنانش در اوایل دهه ۱۹۹۰ بگویم؛ دورانی فوق‌العاده که راه رسیدن به شانگهای مدرن را باز کرد.

همه ماجرای این مجموعه در شانگهای می‌گذرد.

«تنست پینگوئن پیکچرز» حقوق پخش سریال را برای چین در اختیار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.