دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

fه کارگردانی بهرنگ توفیقی؛

«افرا» به پیش تولید رسید

بهرنگ توفیقی

سینماپرس: سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی وارد مرحله پیش تولید شد.

به گزارش سینماپرس، مجموعه تلویزیونی «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک محمدکامبیز دارابی و مجید مولایی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است.

«افرا» جدیدترین سریال توفیقی است که کارگردان سریال‌هایی چون «پدر»، «عقیق»، «زیر پای مادر»، «پشت بام تهران» و … پس از مجموعه نمایش خانگی در حال توزیع «آقازاده» محسوب می‌شود.

در حال حاضر مراحل انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین سریال در حال انجام است.

این درام اجتماعی و خانوادگی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، برای پخش از شبکه یک آماده می‌شود.

مجید مولایی در کارنامه خود تهیه‌کنندگی سریال‌های متعددی از جمله «بانوی عمارت»، «چرخ فلک»، «نابرده رنج» و… را دارد. محمدکامبیز دارابی نیز پیش از این به عنوان مجری طرح در پروژه‌های تلویزیونی مختلفی از جمله مجموعه‌های «وارش»، «چرخ فلک»، «هفت سنگ» و… حضور داشته است.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده‌اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است... ت.».

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.