سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

برای کاربران اپراتورهای مختلف؛

ترافیک رایگان در سامانه هیئت آنلاین

هیئت آنلاین

سینماپرس: با حضور خادمان سامانه هیئت آنلاین و مدیرعامل آسیاتک، نشان خادم الحسینی به محمدعلی یوسفی زاده اهدا و از این اپراتور به خاطر رایگان کردن ترافیک استفاده از هیئت آنلاین برای کاربران تقدیر شد.

به گزارش سینماپرس، این جلسه با ارائه گزارشی از دستاوردهای سامانه هیئت آنلاین توسط مجتبی جوانبخت، از اعضای هیئت امنای سامانه هیئت آنلاین آغاز شد که اعلام کرد: کلیه دست اندرکاران این مجموعه به صورت افتخاری با آن همکاری کرده و پیدایش سامانه ای با چنینی زیرساخت قوی، مرهون انگیزه و تلاش شبانه روزی همکاران است.

 وی افزود: هیئات مذهبی می توانند با ثبت نام در این پلتفرم یک حساب کاربری دریافت کرده و از آن طریق مراسم های مذهبی، سخنرانی و عزاداری ایام محرم را برای مخاطبانشان به صورت زنده منتشر کنند. به نماینده هر هیئت آموزش ارسال زنده تصاویر داده می شود که البته همکاران ما فیلم آموزشی در این خصوص تولید کرده اند.
 
 جوانبخت یادآور شد: به هر هیئت یک پنل پیامکی نیز داده می شود که از طریق آن می توانند برای برنامه های خود اطلاع رسانی کنند. این پنل برای هیئت های کوچک در ایام محرم ظرفیت ۵۰ هزار پیامک و برای هیئت های بزرگ ظرفیت ۱ میلیون پیامک خواهد داشت.

 جوانبخت تاکید کرد: شاید مهمترین ویژگی هیئت آنلاین، ترافیک کاملا رایگان آن برای مخاطبان اپراتورهای مختلف باشد چراکه هدف اولیه راه اندازی این سامانه تسهیل دسترسی به محتواهای مذهبی و رویدادهای زنده با شیوع کرونا بوده است.

 در ادامه بنی هاشم، از اعضای هیئت امنای هیئت آنلاین در خصوص دستاوردهای این پلتفورم توضیح داد. تاکنون بیش از ۴۰۰ هیئت در سامانه ثبت نام کرده اند. پیش بینی ما حضور حداقل ۱۰۰۰ هیئت از سراسر کشور در شروع ماه محرم است بدین معنی که در هر ساعتی از شبانه روز که مخاطبان به این سامانه مراجعه کتند، امکان بهره برداری از مراسم های مذهبی را خواهند داشت.

 وی افزود: قسمتی به نام حرم آنلاین روی سایت تعبیه شده که کاربران می توانند به صورت ۲۴ ساعته تصاویر زنده حرم ائمه اطهار (علیه‌السلام) را مشاهده کنند.

بنی هاشم تصریح کرد: برنامه ریزی ما صرفا برای ایام محرم و صفر نیست و حتی در صورت از بین رفتن بیماری کرونا، سامانه به همین شکل و با ترافیک رایگان سرویس دهی خود را برای مخاطبان ادامه خواهد داد. از کارهای خوبی که انجام شده، فراهم آوردن بستر پخش زنده دروس استاید حوزه علمیه  در هیئت آنلاین است که به زودی این امر نیز محقق شده و برای طلاب و عموم مردم قابل دسترسی خواهد بود.

امیر تاجیک عضو هیئت امنای هیئت آنلاین نیز در سخنانی بیان کرد: راه اندازی هر سامانه مشابهی که ماموریت سرویس دهی به مخاطبان میلیونی دارد، برنامه ریزی طولانی مدت نیاز دارد که البته این مهم تنها ظرف چند روز به لطف خدا و با پیگیری های خالصانه و دغدغه مندانه خادمان امام حسین (علیه‌السلام) ظرف دو هفته نسخه اولیه این سامانه در ماه مبارک رمضان رونمایی شد.

وی اضافه کرد: استقبال چشمگیر مخاطبان بخصوص در شبهای قدر قوت قلبی برای اعضای این سامانه بود و متعاقبا حمایت مداحان، سخنرانان مذهبی و عنایت ویژه مراجع عظام تقلید ما را بر توسعه کار مصمم تر کرد.

 مدیر سابق شبکه مستند اعلام کرد: به امید خدا برای ماه محرم و صفر برنامه ریزی زیرساختی خوبی داشته ایم و با همراهی اپراتورهای مختلف، کیفیت سرویس دهی سامانه را برای مخاطبان افزایش خواهیم داد.

 در ادامه مراسم نشان خادم الحسینی سامانه هیئت آنلاین از سوی هیئت‌امنای این سامانه به مدیرعامل آسیاتک اعطا شد.

 بنی هاشم در خصوص این نشان توضیح داد: این نماد در گذشته به نام "عمود نیشابوری" شناخته می شده است که جزو قدیمی ترین نمادهای عزاداری شیعه بوده است. چون هیئت آنلاین جزو جدیدترین روش های عزاداری است، خط سیر جالبی برای انتخاب این نماد بود. این نماد توسط هفت تن از اساتید هنرمند طراحی گردیده‌است.

یوسفی زاده نیز در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های تیم هیئت آنلاین گفت: بنده معتقدم که خدمت به ائمه اطهار علیهم السلام لیاقت می خواهد و مفتخرم که امروز می توانم سهم کوچکی در اشاعه فرهنگ ائمه داشته باشم. حضور تیم هیئت آنلاین در این مجموعه باعث افتخار است و ان شاء الله از پتانسیل های موجود برای توسعه این سامانه استفاده خواهیم کرد.

سامانه هیئت آنلاین به آدرس www.heyatonline.ir از اوایل ماه مبارک رمضان در دسترس عموم قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.