سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

در قالب یک اسپین‌آف؛

رفیق باب اسفنجی سوژه یک سریال می‌شود

باب اسفنجی

سینماپرس: رفیق و همسایه «باب اسفنجی» شخصیت اصلی یک سریال شد تا یک اسپین‌آف دیگر برای این کارتون شناخته شده خلق شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، شبکه نیکلودئون قصد دارد تا «شوی پاتریک استار» را به عنوان یک سریال جداگانه در فضای انیمیشن «باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» بسازد.

شخصیت اصلی این سریال شخصیت پاتریک استار با صداپیشگی بیل فیگرباکی از انیمیشن «باب اسفنجی شلوار مکعبی» خواهد بود.

فصل اول این سریال در ۱۳ اپیزود توسط نویسندگان سریال اصلی تولید می‌شود.

سریال «شوی پاتریک استار» با تمرکز بر پاتریک که یکی از دوستان باب اسفنجی در سریال اصلی است و خانواده او ساخته می‌شود. این سریال شخصیت‌های کاملاً جدیدی خواهد داشت و ممکن است گاهی شخصیت‌های انیمیشن «باب اسفنجی» هم در آن ظاهر شوند.

از اوایل سال ۲۰۱۹ تمایل مدیر شبکه نیکلودئون برای تولید این اسپین‌آف مطرح شده بود.

این دومین اسپین آف از انیمیشن «باب اسفنجی» است که راهی نیکولدئون می‌شود و پیشتر «کمپ کورال» یک انیمیشین کامپیوتری به عنوان پیش‌درآمد این سریال برای همین شبکه در دستور ساخت قرار گرفت. این اسپین آف درباره باب اسفنجی ۱۰ ساله است که در یک تعطیلات تابستانی راهی کمپ می‌شود.

«باب‌اسفنجی شلوارمکعبی» انیمیشنی که سال ۱۹۹۹ توسط استیون هیلنبرگ فقید خلق شد، قدیمی‌ترین و طولانی‌ترین سریال انیمیشنی این شبکه است که در ۱۸ سال اخیر به عنوان انیمیشن محبوب کودکان مطرح بوده است. باب‌اسفنجی با دوستانش شخصیت‌های این سریال را تشکیل می‌دهند. پاتریک هم همسایه باب است که زیر دریا و ۲ خانه آن طرف‌تر از باب اسفنجی زندگی می‌کند و یک عروس دریایی است.

از این سریال چند فیلم سینمایی نیز ساخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.