شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۷

"خاک و آتش" به چابهار رسید

خاک و آتش

فیلمبرداری"خاک و آتش"در لوکیشن تخت رستم شهریار به پایان رسید و گروه تولید برای ادامه کار به سیستان و بلوچستان رفتند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، "خاک و آتش"از تولیدات سال جاری گروه  فیلم های اپیزودیک (چند قسمتی) مرکز سیمافیلم به شمار می رود که در فرمتی سینمایی تهیه می شود و کارگردان آن مهدی صباغ زاده است.

محمد قهرمانی(مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی)تهیه کننده این کار گفت: ابتدای هفته گذشته،فیلمبرداری صحنه هایی که در لوکیشن تخت رستم شهریار می گذشتند،پایان یافت.

او افزود:میانه های هفته،مهدی صباغ زاده و سپس دیگر اعضای گروه تولید به چابهار رفتند تا فیلمبرداری را در لوکیشن های تعیین شده در استان سیستان و بلوچستان ادامه دهند.

قهرمانی ادامه داد:تاکنون80درصد از فیلمبرداری "خاک و آتش" انجام شده و گروه تولید از پایان هفته گذشته فیلمبرداری را در چابهار آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، گروه تولید پیش از این در شهرک سینمایی دفاع مقدس،شهرک غزالی،کاخ سعدآباد و تخت رستم شهریار صحنه های مربوط را فیلمبرداری کرده اند.

فریبرز عرب‌نیا،میترا حجار،سیداحمد نجفی،فرامرز صدیقی،جمشید جهانزاده،فرهاد قائمی مهدوی، قاسم زارع،کاظم افرندنیا،آزاده خورشید دوست، صدیقه کیانفر،مصطفی طاری،غلامرضا دیباییان، رامتین خداپناهی،عبدالرضا حمیدی آشتیانی، مهدی میامی،مهدی جوزی،افسانه ناصری،آرش تاج،مهدی عبادتی بازیگران فیلم"خاک و آتش" هستند.

این فیلم داستان مبارزات مردم سیستان و بلوچستان در برابر استعمار انگلیس را در سال های جنگ جهانی اول روایت می کند.کلنل کیت و نیروهای زیر نظر او به بهانه خط تلگراف به منطقه می آیند؛اما جی‌اند(با بازی فریبرز عرب نیا)و یارانش به رهبری ملافقیر علی در برابر کلنل و افرادش ایستادگی می کنند تا اینکه...

گفتنی است،"خاک و آتش"،پیش از این"روباه و بلوچ" نام داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.