چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

سینمای جهان؛

«خروج فرانسوی» فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد

فیلم سینمایی «خروج فرانسوی»

سینماپرس: فستیوال فیلم نیویورک با «خروج فرانسوی» میشل فایفر تمام می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فستیوال فیلم نیویورک ۲۰۲۰ با پیش‌نمایش جهانی فیلم «خروج فرانسوی» ساخته عزازیل جیکوبز، پروژه هجوی که در آن میشل فایفر و لوکاس هجز نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند، به کار خود پایان می‌دهد.

داستان این فیلم که بر پایه رمان پرفروش بین‌المللی به همین نام نوشته پاتریک دوویت رمان‌نویس کانادایی ساخته شده، حول محور شخصیت فرانسیس پرایس با بازی فایفر می‌گردد. او یک شخصیت اجتماعی نیویورکی است که جسد شوهرش را در اتاق خواب‌شان پیدا می‌کند و بعد برای آخر هفته با پسرش به اسکی می‌رود. او و پسرش مالکولم با نقش‌آفرینی لوکاس هجز املاک خود را می‌فروشند و برای داشتن یک زندگی جدید به پاریس نقل مکان می‌کنند.

دوویت فیلمنامه «خروج فرانسوی» را نوشته و این فیلم محصول مشترک کانادا و ایرلند است. این فیلم توسط سونی پیکچرز در آمریکا و دیگر مناطق خارج از کانادا و سوییس منتشر می‌شود.

یوجین هرناندز مدیر فستیوال فیلم نیویورک گفت از زمانی که فیلم «مرد مامان» ساخته جیکوبز فیلمساز نیویورکی در قالب بخشی از «فیلم در مرکز لینکلن» فستیوال کارگردانان جدید / فیلم‌های جدید در سال ۲۰۰۸ پخش شد، جیکوبز را در نظر داشت.

هرناندز در بیانیه‌ای اضافه کرد: حالا افتخار می‌کنیم که نخستین حضور وی در فستیوال فیلم نیویورک و با حضور «خروج فرانسوی» به عنوان نمایش شب اختتامیه رقم می‌خورد. فیلمی قدرتمند با همکاری میشل فایفر که مشتاقانه می‌خواهیم آن را برای مخاطبان نیویورک و فراتر از آن پخش کنیم.

هفته گذشته، فستیوال نیویورک اعلام کرده بود فیلم افتتاحیه‌اش پیش‌نمایش جهانی «لاورز راک» ساخته استیو مک‌کویین خواهد بود.

این فستیوال همچنین هفته گذشته کمیته داوران بخش اصلی خود را معرفی کرد که هدایت آن را دنیس لیم بر عهده دارد. علاوه بر این مشخص شد که فیلم «سرزمین نمادها» ساخته کلویی ژائو با نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی فرنسس مک‌دورمند فیلم مرکزی فستیوال خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.