شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

سینمای جهان؛

نقش آفرینی ادریس آلبا در فیلمی که به اپل رسید

ادریس البا

سینماپرس: ادریس آلبا در فیلمی جاسوسی که محصول کمپانی اپل است، با تهیه کننده «ددپول» همکاری می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، ادریس آلبا و سیمون کینبرگ در یک فیلم جاسوسی که حق انتشارش به کمپانی اپل رسید، نقش آفرینی خواهند کرد. هنوز عنوانی برای این فیلم سینمایی انتخاب نشده است.

آلبا در این فیلم هم نقش آفرینی می‌کند و هم تهیه کننده خواهد بود؛ فیلمی در ژانر جاسوسی با مضامین عاشقانه که داستان آن در آفریقا روایت خواهد شد. تراون فی که به خاطر نویسندگی «دوشنبه سیاه» و «برنامه روزانه» شناخته می‌شود، نویسندگی این فیلم را نیز انجام خواهد داد.

این پروژه جدید سینمایی بازگشت کینبرگ به ژانر جاسوسی است؛ او پیش از این فیلمنامه سینمایی «آقا و خانم اسمیت» را نوشته است. یک پروژه هم به نام «۳۵۵» دارد که کارگردانی خواهد کرد. جسیکا چستین، لوپتیا نیونگو و پنه لوپه کروز در این اثر سینمایی نقش آفرینی می کنند. این فیلم در ژانویه ۲۰۲۱ از سوی کمپانی یونیورسال منتشر می‌شود.

ادریس آلبا هم در آینده‌ای نزدیک در فیلم سینمایی «کنسرت کابوی» دیده خواهد شد؛ این فیلم ماه آینده در جشنواره تورنتو برای اولین بار اکران می‌شود. دنباله فیلم سینمایی «جوخه انتحار» با بازی آلبا نیز سال ۲۰۲۱ به سینماها خواهد آمد. ادریس آلبا قرار است در فیلم وسترن نتفلیکس به نام «هرچه سخت‌تر زمین می خورند» نیز جلوی دوربین برود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.